این ۴۴۰ نفر از فرهنگیان عاقبت به خیر شدند

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۴۴۰ معلم ابتدایی از طریق آزمون استخدامی برای سال تحصیلی جدید جذب آموزش و پرورش این استان شده اند.

این ۴۴۰ نفر از فرهنگیان عاقبت به خیر شدند

" رضا عزتی "روز چهارشنبه بیان کرد: در راستای توسعه عدالت آموزشی و کاهش کمبود معلم در برخی شهرستان های این استان، امروز اسامی ۴۴۰ نفر از افرادیکه در آزمون استخدامی شرکت کرده بودند ، پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه اعلام شد.

وی افزود: همچنین امسال ۵۰۰ نیروی فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان نیز در استان مشغول به فعالیت در مدارس خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه عمده مشکل کمبود معلم در این استان مقطع ابتدایی است، اظهار داشت: بیشترین میزان کمبود معلم در شهرستان های بروجرد، دورود، ازنا و الیگودرز است که تلاش می شود با بکارگیری نیروهای جدید و اضافه کار نیروهای شاغل این کمبودها برطرف شود.

عزتی تاکید کرد: امسال درحالیکه حدود یک هزار نفر نیروی جدید به دستگاه تعلیم و تربیت استان اضافه خواهد شد ، حدود یک هزار و ۱۰۰ نفر نیز بازنشسته می شوند که این موضوع باعث می شود همچنان کمبود معلم در استان برطرف نشود، اما با برنامه ریزی های انجام شده و برنامه های تدوینی از جانب وزارتخانه تلاش شده است که با آغاز سال تحصیلی جدید هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

وی اضافه کرد: همچنین فردا اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی در مقطع متوسطه دوم استان نیز اعلام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: به همین منظور تدابیر لازم برای بازگشایی مدارس استان در نظر گرفته شده است و در روز یکم مهرماه زنگ آغاز سالتحصیلی در مدارس استان نواخته خواهد شد.

عزتی گفت: بیش از ۳۵۰ هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید در قالب بیش از ۱۶ هزار کلاس درس و چهار هزار و ۲۰۰ مدرسه در این استان تحصیل خواهند کرد.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر