پراید ۱۱۱ | قیمت پراید | قیمت پراید صفر

ریزش قیمت اقتصادی ترین خودرو سایپا / آخرین قیمت پراید در بازار

جدیدترین قیمت پراید را در این گزارش مشاهده کنید.

ریزش قیمت اقتصادی ترین خودرو سایپا / آخرین قیمت پراید در بازار

قیمت خودرو در بازار تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت خودرو، تکنولوژی استفاده شده در ساخت، قابلیت‌های امنیتی و رفاهی، طراحی و برند خودرو و ... هستند. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، قوانین و مقررات دولتی، رقابت با سایر شرکت‌های خودروسازی، تقاضای بازار و ... هستند. بنابراین، قیمت خودرو در بازار خودرو تحت تأثیر مجموعه‌ای از عوامل داخلی و خارجی قرار می‌گیرد که هر یک از آن‌ها می‌تواند بر قیمت نهایی خودرو تأثیرگذار باشد.امروز نیز قیمت برخی از مدل‌های پژو ۲۰۷ را همراه با روند افزایشی می‌خوانید.

قیمت خودرو پراید در بازار آزاد کاهشی شده است. بر اساس قیمت محصولات سایپا امروز ۲۲ آذرماه، قیمت پراید ۱۱۱ صفر سال ۹۹ با ریزش ۴ میلیونی در یک روز به ۳۲۵ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت پراید صبا ۱۳۲ طی روز گذشته ۳ میلیون تومان ارزان شده است و به ۳۱۸ میلیون تومان رسیده است.​

قیمت پراید وانت صفر ۱۴۰۰ مدل ۱۵۱ SE نیز با ریزش ۴ میلیونی طی یک روز به ۲۴۸ میلیون تومان رسیده است. پراید وانت ۱۵۱ صفر لاینر سال ۱۴۰۲ حوالی ۲۶۹ میلیون تومان خریدوفروش می شود که نسبت به روز گذشته ۲ میلیون تومان ارزان شده است. قیمت پراید صفر ۱۴۰۱ مدل ۱۵۱ هم با کاهش ۳ میلیون تومانی حوالی ۲۵۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت-پراید

قیمت کارخانه سایپا در آذرماه نشان می دهد که قیمت کاخانه پراید صفر مدل ۱۵۱ لاینر حوالی ۲۳۹ میلیون تومان است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر