قیمت خودرو امروز | قیمت خودرو صفر | قیمت خودرو داخلی

قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد / شاهین و ساینا در بازار چند؟

در این گزارش قیمت جدید محصولات سایپا را مشاهده می کنید.

قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد / شاهین و ساینا در بازار چند؟

قیمت خودرو تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل می تواند داخلی و خارجی باشد. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت و ویژگی‌های خودرو، هزینه تولید، هزینه تبلیغات، سطح تقاضا و عرضه در بازار و هزینه‌های مرتبط با توزیع و فروش خودرو است. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، تغییرات قوانین و مقررات، تحریم‌های بین‌المللی و شرایط اقتصادی کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خودروها هستند.

رشد قیمت محصولات داخلی در بازار امروز در حالی رقم خورد که بر اساس اعلام سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی دور جدید فروش این خودروها برای ثبت نامی‌های قبلی از امروز آغاز شده است. از سوی دیگر امروز هم نرخ دلار در بازار شکل کاهشی داشت و به روند خود در بیش از ۴ هفته اخیر ادامه داد. اما پرطرفدارهای ایران خودور و سایپا توجهی به اخبار و نرخ دلار نداشتند و شکل افزایشی به خود گرفتند.

با توجه به قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز می‌توان گفت در میان سایپایی‌ها امروز «تیبا هاچ‌بکEX» رشدی ۱۰ میلیون تومانی داشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX» ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار۵۹۱ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز معاملاتی قبل رشدی ۸ میلیون تومانی داشت. اما خانواده کوییک در مدت زمانی مورد بررسی تغییر قیمت نداشتند، با این شرایط قیمت «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۳۴۹ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» امروز ۳۳۵ میلیونی ماند، اما «تیبا ۲ معمولی» با افزایش ۱۰ میلیون تومانی ۳۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین از رشد ۴ میلیونی «ساینا دنده‌ای S» حکایت دارد، این خودرو امروز ۳۶۵ میلیون تومان قیمت‌ خورد.

قیمت-خودرو

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر