گفت و گوی تیترکوتاه با رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسین مشاور فردا فن پارس :

صنعت بیمارستان سازی کشور نیازمند حمایت دولت / پروژه های عمرانی معطل اعتبارات هستند

رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسین مشاور فردا فن پارس، حمیدرضا حبیبی از چالش ها و راهکار های کلیدی در زمینه رفع این مشکلات در حوزه بیمارستان سازی گفت.

صنعت بیمارستان سازی کشور نیازمند حمایت دولت / پروژه های عمرانی معطل اعتبارات هستند

صنعت بیمارستان سازی ایران همانند هر صنعت دیگر کشور با چالش‌های مختص به خود روبه‌رو است. بسیاری از تجهیزات تخصصی این صنعت در داخل کشور تولید و عرضه نمی‌شوند به همین دلیل جای خالی شرکت‌های دانش‌بنیان در این عرصه به‌شدت حس می‌شود. هشتمین دوره برگزاری نمایشگاه بیمارستان سازی فرصتی فراهم ساخته است تا شرکت‌هایی که در این حوزه گام برداشته‌اند به معرفی و رونمایی از نوین‌ترین محصولات خود بپردازند. در این راستا با حمیدرضا حبیبی ، رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسین مشاور فردا فن پارس به گفتگو نشستیم.

حمیدرضا حبیبی در خصوص فعالیت های شرکت مهندسین مشاور فردا فن پارس گفت: فردا فن پارس از جمله مشاورانی است که مهندسان خبره و ارشد را در زمینه های طراحی ، نظارت ، مشاوره ، محاسبه و اجرای سازه های فلزی و بتنی ، معماری ، شهر سازی ، تاسیسات و برق را در گروه خود دارد که با انجام بیش از ۴۰۰ پروژه تخصصی موفق به کسب تراز اول صلاحیت خدمات مشاوره شده است .

تاثیر برگزاری نمایشگاه هاسپیتکس

حمیدرضا حبیبی با اشاره به حضور نمایشگاه هاسپیتگس گفت : نمایشگاه هاسپیتکس نمایشگاهی است که هر ساله برگزاری می شود شرکت مهندسین مشاور فردا فن پارس چندیدن سال در این نمایشگاه غایب بوده و امسال با حضور در نمایشگاه هاسپیتکس خواستیم اعلام کنیم  شرکت مهندسین مشاور فردا فن پارس  هنوز مشغول فعالیت در حوزه درمان است. شرکت در این نمایشگاه باعث افزایش تبادل اطلاعات میان شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان این عرصه خواهد شد.

فردافن-پارس

وی در رابطه حمایت دولت به طور به طور مشخص از این حوزه تخصصی اظهار کرد: اگر دولت اعتبارات پروژه های عمرانی را درست و به موقع بدهد مشکلات حل می شود و راه هموار.

حمیدرضا-حبیبی

همچنین حمیدرضا حبیبی در پایان صحبت هایش درباره چالش کمبود تخت های بیمارستانی افزود: جهت جبران این مبحث، ساخت بیمارستان به نوعی افزایش تخت جدید است با این اعتباراتی که هر ساله برای پروژه های عمرانی تخصیص پیدا می کند رسیدن به این هدف که افزایش تعداد تخت نسبت به سرانه زمان زیادی می برد، اگر دولت بتواند هر ساله مبلغ و منبع مشخصی اعلام و روشن کند کار بسیار مهمی کرده که در واقع این موضوع مربوط می شود به زیر بخش عمران و زیر بخش افزایش تعداد تخت های بیمارستان ها.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر