شماره‌گذاری خودروهای نو | پلیس راهور

خوش به حال دارندگان این خودروها شد

سردار تیمور حسینی اظهار کرد: از امروز آن دسته از خودروهای تولید داخل که از کارخانه ترخیص شود، با مدل سال ۱۴۰۳ سند زده و شماره‌گذاری می‌شود.

خوش به حال دارندگان این خودروها شد

صنعت خودرو در ایران یکی از صنایع مهم و پرسود اقتصاد کشور می‌باشد. این صنعت با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت، از دهه شصت با تأسیس شرکت‌های خودروسازی در ایران آغاز شد. در حال حاضر، بیش از ده شرکت خودروسازی در ایران فعالیت دارند و تولیدات متنوعی از خودروهای سواری، خودروهای تجاری، و خودروهای خاص را تولید می‌کنند. این صنعت به عنوان یکی از منابع اصلی اشتغال و تولید در ایران محسوب می‌شود. همچنین، بازار داخلی ایران نقش مهمی در تحولات و توسعه‌های این صنعت ایفا کرده و همچنان توانمندی‌ها و چالش‌های خود را داراست.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از امروز آن دسته از خودروهای تولید داخل که از کارخانه ترخیص شود، با مدل سال ۱۴۰۳ سند زده و شماره‌گذاری می‌شود.

سردار تیمور حسینی درباره شماره‌گذاری خودروهای نوشماره گفت: ما هر سال به دو دلیل عمده که یکی برای حمایت از مصرف کننده و دوم برای حمایت از تولیدکننده در صنعت خودرو است، از حدود یک یا دو ماه قبل از سال بر اساس تولید خودرو، مدل جدید و در واقع سال آینده را برای خودروها اعمال می کنیم.

وی افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته از امروز ۲۳ بهمن ماه، تولیدات خودروهای داخلی به مدل ۱۴۰۳ شماره و سند زده می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: خوشحال هستیم که ما هم در پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا سهم کوچکی در این گردهمایی بزرگ ایفا می کنیم. مثل همیشه مردم ایران در یک فضای با نشاط و مملو از اتحاد و همدلی در سالروز انقلاب اسلامی حضور پر شور دارند.

وی با اشاره به ماموریت بزرگ پلیس راهور در این مراسم بزرگ بیان کرد: ما هم خوشحالیم سهم کوچکی در این اجتماع بزرگ داریم و در کنار مردم هستیم. همکاران بنده از روزهای قبل نسبت به برنامه ریزی و تدوین طرح‌های مورد نیاز برای اجرای این ماموریت بزرگ در سراسر کشور حضور پررنگی داشته‌اند.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی در مراسم ۲۲ بهمن ماموریت خطیری را بر عهده دارند که ایجاد محدودیت‌ها، دسترسی‌ها، تسهیل برای تردد سایر شهروندان و مشخص کردن محل توقف وسایل نقلیه مختلف اعم از خودرو و موتورسیکلت‌ها از جمله آنها است که اگر این اقدامات نبود اجرای این مراسم با مسائل و مشکلاتی در حوزه ترافیک روبه‌رو می‌شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    عجب کار شاقی

  • م ش

    خدا خیرشون بده، قرار بود زمستان ۱۴۰۲ به ما تحویل بدن، حالا که داریم میرسیم آخر زمستان تازه گفتن بهتون خبر میدم مبلغ رو کامل بریزید تا خرداد ۱۴۰۳ ماشین تحویل بدیم،
    توی همین زمستان ۲۰۰ میلیون رفت روی قیمت!
    چرا چهار ماه باید پول مردم باید بمونه پیش اینا، سود این پول تقریباً میشه ۱۳۰ میلیون تومان!
    دزدی فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست!!!
    ما همون قیمت قبل رو هم داشتیم قسمتیشو قرض میکردیم الان ۲۰۰تومن دیگه از کجا بیاریم!
    این کار بهمن موتور جالب نیست، گفتم میگیرم میفروشم پرایدمم می‌ذارم روش یه خونه پنجاه، شصت متری میخرم از مستأجری راحت میشم اما ظاهراً نمیشه که بشه!
    هرچند خدا بزرگه

  • ناشناس

    قبلا همین بود

  • یوسف صادقی کرمانشاه

    سلام خسته نباشید اما صداقت بهتر ازهمه چیز

    • ناشناس

      فعلا که دزدی وچپاول کردن مد شده

  • سلمان

    سلام
    بابا چرا دروغ تحویل مردم می دهید.من تازه امروز ماشینم رفته برای سند و پلاک زنگ زدم شرکت کرمان موتور میگه برای ما بخشنامه نیومده .همون ۱۴۰۲ میخوره سند ماشینتون. بعد از دوهفته تاخیر
    برید بابا جمع کنید
    کسی میدونه کجا باید بریم از دست این ها بهش شکایت کنیم

  • ناشناس

    دروغ میگن
    تارا اتومات من تازه فاکتور شده و احتمالا اواسط اسفند تحویل میشه، از ایرانخودرو پرسیدم مدل ۴۰۳ میشه؟ گفتند : نه
    گفتم : خودتون اعلام کردید حتی در تلویزیون گفتید!!
    گفتند: منظورمون فقط وانت آریسان۲ بوده 🙃😔😏😠

  • محمدرضا صادقی

    چرا دروع تحویل مردم میدید .من سال گذشته ماشینم رو ۲۵ اسفند ۱۴۰۱تحویل گرفتم و سند ۵ اسفند ۱۴۰۱ دقیقا ۲۰ روز قبل از تحویل زده شده بود ولی متاسفانه با همون مدل ۴۰۱ تحویل من دادند

  • ناشناس

    من ماشین قسطی از مدیران خودرو پیش خرید کردم اگر شرکت خوش قولی کنه خرداد۱۴۰۳ تحویل مزدن ولی گفتن مدل ۱۴۰۲ میباشد من نمی دونی چرا۱۴۰۲..؟؟؟

  • مهران

    بگن دارن مفت میدن نخر برو از بازار بخر بنگاه نهایت یک مدل پایین تر تا پولتان دست اینا ندید بعدش چشم براه باشید بهتون3ماهه تحویل بدن نه از این خبرا نیست

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر