لاستیک | قیمت لاستیک | بازار لاستیک | قیمت جدید لاستیک

شرایط خرید لاستیک دولتی تغییر کرد

سرپرست دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت در نامه‌ای، موضوع تسهیل در ثبت اطلاعات توزیع خرده فروشی تایر در سامانه جامع تجارت را به مرکز فناوری داده و اطلاعات و امنیت فضای مجازی ابلاغ کرد.

شرایط خرید لاستیک دولتی تغییر کرد

تنظیم بازار لاستیک خودرو توسط دولت، یکی از مسائل مهم در صنعت خودروسازی است. با توجه به اهمیت لاستیک برای عملکرد، ایمنی و صرفه جویی در سوخت خودرو، تنظیم بازار لاستیک می تواند تأثیر قابل توجهی بر روی اقتصاد، تولید و بهره وری داشته باشد. دولت می تواند با ایجاد قوانین و مقررات کنترلی برای واردات و تولید لاستیک، نرخ قیمت ها را کنترل کند و تضمین کند که مصرف کنندگان از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب بهره ببرند. همچنین، تنظیم بازار لاستیک، می تواند به تناسب اندازه لاستیک با خودروها کمک کند و در نتیجه به بهره وری سوخت و افزایش ایمنی رانندگان کمک کند. به طور کلی، تنظیم بازار لاستیک به عنوان یک استراتژی دقیق و خوب، می تواند در تأمین نیازهای خودروسازان، مصرف کنندگان و اقتصاد کشور مؤثر باشد.

در این نامه آمده است: پیرو رونوشت نامه شماره ۲۰۹۶۹۴۹ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ و با توجه به اینکه برخی از فعالان حوزه تایر به علت عدم اطلاع از قاعده جدید، اطلاعات مربوط به شماره برگ سبز خودروی خریداران را دریافت نکرده و امکان ثبت سندهای قبل از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ را در حال حاضر ندارند، لذا لطفاً مقرر فرمائید در راستای تسریع و تسهیل در ورود اطلاعات، امکان ثبت سند خرده فروشی فروش به مصرف کننده نهایی برای تایرهای سواری توزیع شده قبل از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ بدون درج شماره برگ سبز و از طریق فایل اکسل در سامانه مذکور فراهم شود.​

لازم به ذکر آنکه این مهلت صرفاً از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ لغایت ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ مدنظر بوده و پس از پایان مهلت مقرر مطابق با ضوابط جدید انجام می‌پذیرد.

شرایط-خرید-لاستیک-دولتی

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • نعمت سلیمی

    ۲حلقه لاستیک پراید ۱۶۵

  • ناشناس

    چرت دروغ ۸ ماه دنبال لاستیک دولتی هستم یا میگن سایت بسته یا میگن تمام شده بعد تو باز ار آزاد فروان اینقدر این مردم سر کا نزارین

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر