تولید پژو پارس | عرضه پژو پارس | سامانه یکپارچه

تولید پژو پارس وارد فاز جدید می شود

وزیر صمت گفت: در خصوص پژو پارس مردم انشاء‌الله به تقاضای خود می‌رسند. ما موظف هستیم همه جوانب را با هم در نظر بگیریم یک وجه قضیه کیفیت و یک وجه تولید است لذا تلاش می شود تا تولید مناسب و با کیفیت تحویل مردم شود.

تولید پژو پارس وارد فاز جدید می شود

 پژو پارس، یکی از خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو است که در بازار خودروی ایران به عنوان یکی از خودروهای محبوب و پرفروش شناخته می‌شود. این خودرو با طراحی ساده و کلاسیک، مناسب برای استفاده روزانه و شهری می‌باشد. پژو پارس با موتورهایی با قدرت ۷۵ تا ۱۰۰ اسب بخار و با مصرف سوخت مناسب، به عنوان یکی از خودروهای اقتصادی در بازار خودروی ایران شناخته می‌شود.

چند ماه پیش رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن تاکید بر اینکه قانون مربوط به استانداردهای اجباری در صنعت خودرو قطعا اجرایی می شود و تولیدکنندگان باید خود را با قوانین استاندارد انطباق دهند، اعلام کرد که گروه صنعتی ایران خودرو تا نیمه اسفند ماه سال جاری برای تولید خودروی پژو پارس مجوز تولید دارد و پس از آن برابر قانون عمل خواهد شد و سازمان استاندارد نیز مسئولیتی در قبال پیش فروش پس از مهلت قانونی توقف تولید ندارد. لذا تولید کنندگان خودرو باید بن سازه های تولیدات خود را منطبق بر استانداردهای ملی کشور قرار داده و براساس مجوزهای لازم از جمله رعایت استانداردهای ۸۵ گانه اقدام به پیش فروش خودروهای خود کنند.

وی همچنین بیان داشت: از سال ۱۴۰۱ ما در قالب اعلام های رسمی به ایران خودرو اعلام کرده ایم که این خودرو نمی تواند استانداردهای ۸۵ گانه را لحاظ کند و باید برای این موضوع تدبیری بیندیشند اما به جای بررسی این موضوع فروش این خودرو در سامانه یکپارچه در دستور کار وزارت صمت و خودروساز قرار گرفت و آنها خودرویی که می دانستند نمی تواند استانداردهای آن را رعایت کنند فروختند.

ایران خودرو: خط تولید محصول در صورت عدم تمدید مجوز استاندارد متوقف می‌شود

به دنبال مطرح شدن این موضوع از سوی سازمان ملی استاندارد، شرکت ایران خودرو اعلام کرد در صورت عدم تمدید مجوزهای سازمان ملی استاندارد برای تولید هرگونه از محصولات، نسبت به توقف خط و جایگزینی با محصول دیگر تصمیم گیری خواهد شد.

متقاضیان پژو پارس: تا زمان رفع تعهدات خودروساز  پژو پارس تولید شود

پس از اعلام این موضوع،  ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه که ماه ها در نوبت تحویل خودروهای پژو پارس بودند؛ اعلام کردند که با توجه به اینکه ماه ها قبل این خودرو در سامانه عرضه شده و متقاضیان در نوبت تحویل این خودرو قرار دارند؛ خودروساز باید به تعهدات خود در مقابل مشتریان عمل کند و نباید تحویل این خودرو به مشتریان متوقف یا خودروی جایگزین به متقاضیان معرفی شود و لذا از وزارت صمت، سازمان حمایت، شورای رقابت و ...  خواستند تا به این موضوع رسیدگی شود و خودروی پژو پارس تا زمان رفع تعهدات خودروساز  نسبت به ثبت نام کنندگان در سامانه ادامه یابد.

مدیرعامل ایران خودرو: رایزنی برای ادامه تولید پژو پارس در سال آینده ادامه دارد

به دنبال درخواست های متعدد متقاضیان خرید پژو پارس که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند برای ادامه تولید این خودرو در اوایل بهمن امسال مدیرعامل ایران خودرو در حاشیه مراسم تحویل هزار دستگاه کامیون به وزارت کشور، گفت: با حمایتی که سازمان ملی استاندارد انجام داده است پژو پارس تا پایان سال تولید می شود و هیچ مشکلی نیز در این زمینه وجود ندارد. 

وی در آن روز اعلام کرد که رایزنی‌هایی نیز برای ادامه تولید پژو پارس در سال آینده در حال انجام است اما اگر به دلیل مسائل استاندارد نتوانیم این خودرو را تولید کنیم حتما خودروی جایگزین به مشتریان تحویل می دهیم. 

عظیمی اظهار داشت: با توافقی که با سازمان ملی استاندارد انجام شد امیدواریم بتوانیم سال آینده تعداد تولید پژو پارس را به شدت افزایش دهیم و به همه تعهداتمان عمل کنیم.

معاون وزیر صمت: پژو پارس در سال آینده با استانداردهای ۸۵ گانه تولید می‌شود.

بدین ترتیب همچنان رایزنی ها بین دولت و سازمان ملی استاندارد ادامه یافت تا تولید پژو پارس ادامه یابد به طوریکه منوچهر منطقی معاون حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت به فارس اعلام کرد: با توافقاتی که در سطح دولت انجام شد، مقرر شد که تولید پژو پارس متوقف نشود و ادامه یابد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شده خودروی پژو پارس به همه افرادی که در سامانه یکپارچه برای خرید این خودرو ثبت نام کرده اند تحویل شود.

منطقی با بیان اینکه خودرو پژو پارس قیمت مناسبی دارد و مردم آن را می پسندند، گفت: بهتر است این قبیل خودروها، به جای توقف تولید به روزرسانی شوند در این راستا از سال آینده خودروی پژو پارس با استانداردهای ۸۵ گانه تولید می شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد: تولید پژو پارس ادامه دارد

در ادامه در مورخ ۹ اسفند رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد که تولید خودروی پژو پارس تا مشخص شدن نتایح مرکز آزمون بین المللی استاندارد ادامه خواهد داشت. 

وی بیان داشت: احتمالا نتایج این آزمون در پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۳ مشخص شود.

اسلام‌پناه گفت: برای رفع دغدغه ثبت‌نام‌کنندگان تولیدکننده باید در چند شیفت با ترافیک بالا به تولید بپردازد و دغدغه مصرف‌کنندگان را برطرف کند از این رو همانطور که به تولید‌کننده فرصت داده بودیم که تولید خودش را ادامه دهد با اخذ تعهداتی این فرصت را همچنان ادامه دادیم.

در ادامه نیز شرکت ایران خودرو در اطلاعیه ای در ۱۳ اسفند اعلام کرد: خودروی پژو پارس با مساعدت سازمان ملی استاندارد همچنان تولید خواهد شد و ثبت نام‌کنندگان به نوبت خودروی خود را دریافت خواهند کرد.

اما در روز ۱۴ اسفند نامه‌ای منتشر شد و این ابهام را به‌وجود آورد که احتمالا پژو پارس توسط این خودروساز تولید نمی شود، در نامه مذکور مدیرعامل ایران خودرو از رئیس سازمان استاندارد خواسته بود که برای ادامه تولید پژو پارس مجوز شفاف ارائه شود.

اتمام حجت رئیس سازمان ملی استاندارد درباره تولید پژو پارس

اما بعد از انتشار نامه مذکور رئیس سازمان ملی استاندارد در سه‌شنبه هفته گذشته  ۱۵ و در حاشیه رونمایی از سامانه مشتقات نفتی در خصوص نامه مدیرعامل ایران خودرو گفت: در خصوص نامه بی خبرم، اما صحبت هایم را در خصوص تولید پژو پارس گفته ام و همان فصل الخطاب است. (پیش از این رئیس سازمان ملی استاندارد گفته بود تولید پژو پارس تا مشخص شدن نتایج آمون استاندارد ادامه دارد).

وزیر صمت: متقاضیان پژو پارس به خودروی مورد نظرشان می‌رسند

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در روز ۱۷ اسفند در حاشیه مراسمی گفت: در خصوص پژو پارس مردم انشاء‌الله به تقاضای خود می‌رسند. ما موظف هستیم همه جوانب را با هم در نظر بگیریم یک وجه قضیه کیفیت و یک وجه تولید است لذا تلاش می شود تا تولید مناسب و با کیفیت تحویل مردم شود.

براین اساس با توجه به اتمام حجت رئیس سازمان ملی استاندارد در خصوص چگونگی ادامه روند تولید پژو پارس و همچنین گفته‌های وزیر صمت مبنی بر اینکه متقاضیان پژو پارس به خودروی مورد نظرشان می‌رسند به نظر می‌رسد ایران خودرو باید در این خصوص پاسخگوی تقاضای ثبت‌نام کنندگان این خودرو در سامانه یکپارچه باشد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • صادق

    سلام من چند سال در قرعه کشی شرکت کردم برنده نمیشدم تا سامانه یکپارچه قرعه افتاد بهار ۴۰۳ وام و طلا حدودا پول ماشین جور کردم فقد خدا کند ب پارس برسم ک خیلی مشکل خوردم از مسولین خواهشمندم رسیدگی کنن تا مشکل من و امسال بنده حل شود ممنون

    • ناشناس

      باسلام درود خدمت متقاضیان پژو پارس،
      بنده یکی از کارکنان ایرانخودرو(کنار گذرلشگری) هستم فقط خواستم به بزرگوارمتقاصی یک نصحیت برادرانه داشته باشم به امید پارس نباشید
      این نظر بنده هست تصمیم با خود شماست در ضمن گول بعضی از خبرهای زرد نخورید

      • ناشناس

        بیخود کردی

    • مهبد

      خداروشکر 8فروردین بالاخره پژو پارسم رو تحویل گرفتم منتها مدل 1402 بهم دادن. عزیزان نگران نباشید خودروتون رو تا نفر آخر تحویل میگیرید من نوبتم زمستان1402 بود البته بهم زنگ زدن گفتن میتونی 27 اسفند از پارکینگ شهریار ایرانخودرو تحویل بگیری ولی چون من مسافرت رفته بودم 8فروردین از نمایندگی خودم تحویل گرفتم.

  • فريدون

    واقعا ملت مسخره کردن

  • فرهاد

    آقا ۲۰۷ سه ماه تحویل بدن با جان دل قبول میکنیم . اومده ۲۰۷ تحویل دی پیشنهاد داده یعنی یک سال از اون ور یک سال از این ور کدام عقل قبول میکنه اونم الان قیمتش ۴۹۸ م تا دی سال بعد حتما میشه ۷۰۰ خودتان قضاوت کنید

  • امیر

    بابا به مردم یکم احترام بذارید طرف پارس نوشته پارس بدید به کسانی که ثبت نام کردند بعد دیگه تولید نکنید. نه‌ این که به زور سورن تو پاچه مردم کنید با قیمت بالا. والا برا پارس وسورن یا هر ماشینه دیگه ایران خودرو 150 میلیون تومنم زیادیه. سه برابر از مردم پول میگیرید سه ماه پول دستت نه آنقدر اذیت میکنید خدا محوتون کنه ایشالا زودتر به درک برید.

  • هادی

    باسلام لطفا باروح و روان ثبت نام کنندهای پارس بازی نکنید پارسال که ثبت نام پارس انجام دادمقیمت ۱۷۰ بود همینطوری ۳۳۰ شده یعنی ۱۰۰ درصد افزایش قیمت خاموش دیگه چی میخوان تو یک سال انتظار دو بار وام گرفتم تا از گردونه قیمت عقب نمونم . خواهشن ظلم نکنید و هر چه زودتر خودرو پارس مارو تحویل بدید.

  • ناشناس

    درسته ماشین قدیمی شده ولی در عین حال طالب زیاد داره این رو هم تولید نکنید مردم چی برن سوار شن تولید رو ادامه بدید به نظر من تا 5سال دیگه هم راه داره

  • مصطفی

    با عرض سلام .چرا با مردم بازی میکنید بخدا از پارسال دلمونو خوش کردیم زمستان صاحب ماشین میشیم زمستونم ک تموم شد حالا باید بشینیم چشم انتظاری زمستون سال بعد بکنیم تورو جون عزیزاتون اذیت نکنین

  • ابوالفضل

    سورن همون موتور و امکانات پارس رو داره ،چرا باید 130میلیون گرانتر باشد ؟من هنوز هزینه ی پارس رو هم کامل جور نکردم ،چه برسه به سورن

  • Moh3n

    فقط برنامه دارن که بکشن روی قیمت ماشینها،همین.
    با هزار امید و بدبختی پول پارس جور کردیم،الان میگین فلان.موقع ثبت نام تو دی ماه١۴٠١ قیمتش١٧٠ بود.
    ١٠٠درصد افزایش قیمت دادین،دیگه چی میخواید؟؟؟
    تا پایان تعهد و بدون افزایش کاذب قیمت تولید و تحویل داده بشه،بعدش تخته کنید.

    • محمد

      سلام من یکسال شده در انتظار آمدن پارس هستم الان این حرف ها رو می‌شنوم واقعا اعصاب آدم بهم میریزه

  • محسن

    اگر میخواین توقف تولید بزنید...خواهشا واردات را ازاد کنید تا مردم انجه میپسندند سوار بشن نه اونی که دولت تصمیم میگیره ملت سوار بشن...یکم مسئولین مختون بکار بندازین

  • حسین

    سلام، برای خودم،برای وزارت صمت،برای مدیرعامل ایران‌خودرو متاسفم که از انجام وعده داده شده سرباز می زنند، دیگه نباید به کارخانه اعتماد کرد ورود خودرو خارجی رو آزاد کنید بعد ببینید چه کسی ازاین کارخانه خرید میکنه؟

  • ناشناس

    خدا سر شاهده با هزار بدبختی پول رو اماده کردم تقصیره ما چیه شما که میدونستید جلوی تولید گرفته میشه خوب پژو پارس رو از سامانه حذف میکردین قسم به این ماه رمضان با هزار بدبختی پول رو اماده کردم خدا هست انسان باشین یکبار

  • نازی

    با هزار بد بختی پول سورن پلاس جور کردم امروز رفتم ایران خودرو میگه ظرفیت پر شده.خدا لعنتتون کنه یک سال منتظر پارس موندم بعد یک سال پیام دادین برای سورن پلاس دو روزه سایت بستین لعنتت به شما بیخود میکنین میگین تا ۲۷ اسفند وقت واریزی هست

    • یوسف

      چرا پارس ول کردی رفتی سورن بگیری
      حالت خوبه

      • احمد

        وقتی پارس نمیدن مجبورن سورن بردارن

  • ناشناس

    با سلام خدمت مدیران ایران‌خودرو خواهشمندم به مردم احترام بگذارید و بصورت شفاف تکلیف درخواست کننده های پارس را مشخص کنید ازبس خبرهای رنگ و وارنگ دراین خصوص شنیدیم خسته شدیم. در ضمن فکر کنم بجای محدودیت در انتخا ب جایگزین ، اگر دست مردم را برای هر نوع خودروی دیگر باز بگذارید شاید اين صف کوتاه تر شود.

  • اسی

    واقعا برای ایران خودرو متاسفم آخه چقدر دروغ مطمعن باشید تاوانشو پس می دید

  • اقبال

    فقط پژو پارس پارس

  • ناشناس

    نمی توانید چرا مردم سرکار می زارید

  • ناشناس

    تو رو خدا به مردم احترام بزارید خب اگه پول داشتیم همون اول ماشین بهتری انتخاب می کردیم

  • گودرز

    مشگل ظاهرا از شرکت کنندگان سامانه یکپارچه است فقط مردم مقصرن
    خخ

  • ناشناس

    تو رو خدا پارس رو تحویل بدین من یک ساله منتظر نشستم با هزار تا بدبختی پولم روجم وجور کردم

  • حسین

    همه اونایی که پژو پارس ثبت نام کردن این مقدار پول راباوام وفروختن طلا جورکردن پس چرا اینهمه بهانه میارید،،من بخاطرثبت نام پژو که مجبور شدم پرایدم رافروختم زندگیم دچا رمشکل شده ،چراباروح وروان مردم بازی میکنید...،ترو خدا شماکه از زندگی ما خبرنداریدکه الان یک سال هست منتظر پژو هستیم که هرروز یک خبر جدید میدید.... از کشورهای همسایه یاد بگیرید که چه احترامی به مردمان کشورش میگذارد

  • بی درو پیکر بودن از این دروغا مشخصه

    خدا لعنت کنه هر چی ادم ظلمه

  • سامیار

    ممنون که مارا به آرزو خود می‌رسانید من خیلی خیلی ماشین پارس را مخصوصاً با موتور xu7p ELX سفارشی کامل را خیلی دوست دارم‌ ❤️

  • عبدالحمید

    دوستان الان باید چکار کنیم بنظرتون پارس بهمون میدن یا بزنیم رو همین سورن

  • مهدی

    اگه زیر قولتون بزنید بدبختتون میکنیم. مردم رو ساده لوح گیر آوردن. ثبت نام کردین الان نمیتونین بدین.مردم شکایت شکایت کنیم تروخدا، اینا رودارن اینا گستاخن،.
    هرجای دنیا بگی میخندن بهت، پارس ثبت نام کردی بعد یک سال میگه ندارم جاش سورن میدم با160میلیون بیشتر

  • معراج

    سلام پارسال هرچی طلا داشتم فروختم به زور پول پارس جور کردم الان طلا شده ۳۲۰۰ از ماشین هم خبری نیست اگه وعده نمی‌نمیدادید الان طلاهام دوتا ماشین صفر می‌کرد خدا لعنتت کنه نون از سفره تون بره تا تاوانش رو بچه هاتون بدن سپردمتون به خدای احد وواحد

  • ناشناس

    آقای وزیرمگرسخنان خودروخودروهای جدیدراتولیدمی کندمگراستاندارجهانی را رعایت می اندازان ورق اتاق پارس ضعیف شده چه برسدخودروهای مونتاژ

  • مهدی

    اینا رودارن باید شکایت کنیم، مملکت قانون داره، تروخدا کوتاه نیاین.
    من زندگیم آسیب میبینه کلی منتظر تحویل پارس بودم. شکایت کنیم، تجمع کنیم، باید تحویل بدن ماشینمونو

  • علی قربان

    سلام یه ذره وجدان انسانیت شرافت داشته باشید و به فکر قشر کم درآمد و کارمند هم باشید که هیچگونه پس اندازی ندارند پارس از170به 340رسیده چه خبره ؟

  • ناشناس

    سلام تورو خدا این پژو پارس که ما بعد ۴۸,بار ثبت‌نام بلاخره تونستیم از این طریق برنده بشیم تحویل بدین با همون قیمت چرا اینقدر اذیت میکنید این پژو اوایل ثبت‌نام ۱۲۰بود الان شده سه برابر لطفادیگه قیمتشو بالا نبرید تا بتونیم بگیریم آرزو به دل نریم

  • مهربانی

    سلام دوستان به نظر من کسی سورن نگیره همه باهم واییسیم تا مجبور بشن پارس بدن
    من تحویلی زمستان ۴۰۲ هستم تولید هم که تا اسفند ادامه داره .اینا میخوان ۱۵۰ تومن تو پاچمون کنن والا میتونن تولید کنن دروغ میگن.

  • یاسر

    یه ساله مارو مسخره میکنین عامل گرانی بازار خودتونین حالا میگین به خاطر سودشه خودتون با عرضه نکردن واجازه تقاضای زیاد باعث گرانی شدین خدا لعنتتون کنه وارداتو ازاد کنین ببینید کدوم بی عقلی واسه اشغالای شما صف میکشه ما چه گناهی کردیم لعنت به ذات خرابتون

  • علی مرادی

    من ماشینمو فروختم و۲۰ میلیون دیگه قرض کردم تا ۱۰۰ ت شد بعداز بلوکه شدن پارس سال برنده شدم طلا فروختم ارزان پول نزولی کردم تاشده ۲۳۵ ت تقاضای وام دادم تا بتونم پول پارس تکمیل کنم حالا ریس بی کفایت اعلام میکنه نداریم جایگزین کن من ازکجا بیارم
    بقیه پول سورن یاپژو ۲۰۷ مگه تا الان اقای مدیرعامل نمیگفت کارگران وقطعه سازان بیکار میشن چه شد دراین مدت اونا نونشون تو روغن شد دیگه کارگران مشهد وکرمانشاه حقوق احتیاج ندارن مسولین دولت به فکر خودشونن چپ وراست به هم میپرن پس این مردم چه گلی باید رو سرشون بریزن اهای مسولیین پس کجایید چرا مگه میخوان صلواتی ماشین بدن هردوماه یکبار مگه گرون نمیکردن پس چه مرگشونه تولید نمیکنن مگه تاالان با استاندارد تحویل میدادن چرا خدارا فراموش کردین چه بلایی مانده سرمردم نیاورده باشین اقای ریسی چرا اینهاروترد نمیکنه

  • ناصر

    سلام عرض ادب دارم از شرکت ایران خودرو من ۱۴۰۱ ۱۰۰ میلیون تومان حساب باز کردم که حساب وکالتی میشه پولمو خرج نکردم کارگر ساده هستم که دنبال تولید ملی کشور خودمون باشیم برای ماشین پژو پارس خیلی هم خوش بودم ولی چند روز پیش پیام برام آومده از استانداری میگه به عدم قعطیت قعطه نمیدونم چی چی برو سورن پلاس ۲۰۷ ماه اگه پول داشتیم حالی داشتیم من ۷ سال این پول جمع کردم تا ماشی بگیرم بخدا راسته

  • سامان

    درود بر دلهای بیدار و آگاه، اونی که می‌خواند و دست در کار تولید دارد یا مدیر خودرو ساز دولتی هست، عزیزم یه کم درک و کمی معرفت و انسانیت داشتن چیز بدی نیست، لطفآ به خودتون احترام بگذارید، نگذارید به ذباله دان جامعه و تاریخ مبدل بشوید، الان ارزش الاغ و قاطر صد بار بهتر از محصولات شما ایرانخوروییهاست، متقاضیان دنبال حاشیه سودی هستند که از این خودرو بدست میارن والا شماها هنوز خیلی بچه اید که محصولات شما را تایید کنند،

  • ناشناس

    سلام اگه پژو پارس استاندارد نیست چرا از آونور با قیمت بالاتر دارن وارد بازار آزاد میکنن و به مشتریان تحویل نمیدهند استاندارد نیست چرا پلاک گذاری میکنن جلوشون بگیرن مردم رو به بازی گرفتن یک کلام بگین که باید افزایش قیمت داشته باشه و مردم رو راحت کنین

  • Vs

    مردم به هیچی حساب نمیکنن هر بازی که دوست دارن سر مردم درمیارن،

  • اسلام

    اگه پارس رو دادید تارا رو هم همون پنج دنده ای باید بدید .

  • رسول

    اگه در ايران قانون هست و قوه قضائیه با نظم در ایران =دفاع از حق مظلوم، پس فراخوان شود اولویت تحویل خودرو پژو پارس در زمستان همه درخواست تنظيم شکایت بدليل تأخیر خودرو در تاریخ مقرر...# ایرانی #قانون

  • حسین

    اقای رشیدی حریفشدن نشد مامردم عادی حریف مافیا خودرو میشم مسخره هست

  • طاها

    از ثبت نام کنندگان پارس بدبخت تر وجود نداره از اسمان کتل خر بگن بیفته رو ما نمیفته از بس خوش شانسم .یک سال در انتظار پژو پارس هستم .الان بازور گویی ایرانخودرو که الهی ریشه اش کنده شه باید سمند لگن که پارسال متونستم به ۱۸۰ بگیرم رو باید به ۴۵۹م بگیرم .اگر واقعا مردم مهم اند مخان مساعدت بگنین به قول خودشما مشکل مردم یک الباقی مازاد پول برا ماشین ها دگه هست دوما چرا طرح تعویض به دلخواه مردم نمذارین .تاهرکه هر ماشین مخاد انتخاب کنه تحویل رو زودتر کنید تا قایله ختم بشه وگرنه از اه زن بچه مردم در امان نخواهید بود یکسال چشم انتظارند

  • رضا

    اگر مساعدت مخان بکنید بزارید مردم خودشون انتخاب کنن چه خودرویی بردارن .والباقی مازاد مبلغ رو برا مردم قسطی کنید .واقعا خودتون بزارید جای مردم ماشینی که در سامانه گذاشتین خودتون اسم مردم در امده یکسال در نوبت چشم انتظاری الان ندن تولید نمشه با سمند عوض کنید ۱۵۰ م سه ماه وبا۲۰۷ عوض کنید برای دی ماه یعنی چی چکار مکردین شما مبودین نکنید این کارو اقای وزیر صمت شمانماینده مردم و وزیر مملکت جواب مردم چیه شما از پس خودروساز بر نمیای.تا کی بلاتکلیف باشن این مردم

  • عبداللهی

    چطور ساینا لگن که بدرد هیچی نمیخوره استاندارد 85گانه داره ولی پارس فول نداره

  • عباس گنجه ای

    سلام مثل سایر تعهدات دولت یه مجوز تولیدی میگیری انواع هزینه می‌دهی بعد بهانه لغو می‌شود
    ایران خودرو باید به تعهدات خود عمل ، پارس به قیمت 1401 که ثبت نام کرده آیم تحویل داده و عذرخواهی کند بیش از این مردم رو مخالف دولت نکند

  • علی

    تولید پژو پارس باید تا آخرین نوبت باید تحویل بشه با اعصاب مردم بازی نکنید

  • علیرضا

    خدا شاهده بزرگترین خیانت رو کردین به ما متقاضیان پارس
    خدا ازتون نگزره
    یکسال پول رو داریم هیچ چیزی نگرفتیم
    که پژو بخریم اینم اینطوری جیبمونو خالی کردین

  • نا شناس

    تورو خدا تکلیف مردم مشخص کنید مردم به شما عتماد کردن ماشین ۱۷۰ قیمتش دوبرابر کردی اخر سورن ما نداریم با این قیمت بخریم پول اینم با هزار بد بختی وام جور کردیم

  • ناشناس

    ما برای پارس نام نویسی کردیم اگر سورن میخواستم برای سورن ثبت نام میکردیم چرا به یکباره تولید پارس متوقف شد؟ اینکه بیست سال هست داره تولید میشه خب استاندارد هاش را اصلاح کنید نه اینکه وقتی مردم ازش راضی هستند تولیدش را متوقف کنید حداقل تا پایان نام نویسی ها را بدهید بعد یا اصلاح کنید یا ارتقا بدهید یا هر تصمیم دیگر الان دبه درآوردن خوب نیست

  • ناشناس

    باسلام مردم براساس نیاز وقیمت محصول ثبت نام کرده اند ازمسوولین محترم تقاضای رسیدگی داریم

  • ع

    باسلام ب حرمت این ماه ب ما هم فرخوان پژو پارس بیاد پول نداریم یه ماشین دیگه بگیریم

  • ناشناس

    فقط خدا جواب مسولان ایران خودرو رابدهد که مردمو اینقدر اواره کردن انشالله همشون درد بی درمون بگیرن از ته دل دارم میگم بخاطر یک پژو هرچی داشتیم فروختیم ‌و وام گرفتیم دیگه بقیشو از کجا بیاریم

  • مریم

    ما فقط پارس میخواهم چون حق ماست

  • بانوی ایرانی

    الهی الهی الهی خیر نبینبن ،پسر من چند سال کارگری کرده تا تونسته پول پژو پارس جمع کنه وثبت نام کرده اینم از عمل به تعهداتتون،از تاریخ درس بگیرین واینقد مردمو عاصی وناراضی نکنین

  • Ka

    آقای وزیر صنعت و مدیر محترم ایران خودرو خواهشاً به خودتان بیایید و لعن نفرین مردم را نصیب خودتان نکنید خودرویی که در زمستان باید تحویل می‌دادید تازه میگویید مشتریان نگران تحویل خودرو نباشند .
    کی انشاالله سه ماه دیگه وعده شما الان بوده .
    آقا ما با چه زبانی بگیم برای ما همین خودروی غیر استاندارد قبوله اگر میخواهید تعهد هم بدیم سی ساله اتفاقی نمی افتاد الان به ما رسیده دنبال استانداردی آقا ما استاندارد نمی‌خواهیم تمام
    اگر نمی‌توانید برید تو این روستاها علوفه تقسیم کنید هرچند بعید میدونم اون کارو هم بلد باشید

  • ناشناس

    ایران خودرو باید یه فکری به حال خودش بکنه وگرنه مردم فوش میدن

  • ناشناس

    ایران خودرو اگ نمی‌دانستی پژو پارس تولید کنی چرا تو سایت گذاشتی لعنت بهت بیاد بی همه چیز زنگ زدم ب ایران خودرو میگه شما نیمه دوم زمستان ب شماجایگیزن هست من با هزار تا بدبختی ماشین نوشتم ب قرآن ماشین فروختم

  • محمد

    یه سوال مهم چطور نیسان زامیاد که مال ۸۰ سال پیش هست استاندارد های ۸۵ گانه رو دریافت کرده ولی پژو پارس دریافت نکرده این چه مسخره بازی هست راه انداختین ماشین‌ های که میدین دست مردم آشقالن‌

  • ناشناس


    بعد یکسال سرکار گذاشتن بازم دروغ میگید
    خدا نگذره ازتون

  • محمدرضا

    با سلام،اول اینکه مگه مملکت قانون نداره که هر کی میرسه یه نظری برای خودش میده دوم اینکه وظیفه ایران خودرو هست به تعهدش پایبند باشه،اگه میدونست قبلا اخطار گرفته که استاندارد نیست نباید ثبت نام میکردحالا هم هر جور شده باید به تعهدش عمل کنه و تولیدش رو ادامه بدهد چه با استاندارد و چه بدون استاندارد
    چنانچه ایران خودرو بخواهد به تعهدش عمل نکند مطمئن باشن از طرف ثبت نام کنندگان پژو پارس با شکایت جمعی روبرو خواهند شد ومدیران ایران خودرو به دادگاه برده خواهند شد تا پاسخگو شوند و هیچ گونه گذشتی وجود نداره تا اینکه به تعهد خودکه همان تحویل خودرو پژوپارس هست عمل کنند
    ضمنا تمام عزیزان که نوبت زمستان ۱۴۰۲هستند بایدتا پایان امسال صبر کنند چونکه ایران خودرو تا پایان زمستان مهلت دارد که بخواهداعلام کندمتقاضی پول واریز کند چنانچه ایران خودرو تا آخر زمستان برای واربز پول وتحویل ماشین درخواستی که همان پژو پارس میباشد اقدامی نکرد ما متقاضیان پس از تعطیلات نوروز هر کدام جداگانه با مشاوره از وکیل اقدام به شکایت خودنماییم و پس از انجام شکایت در همین جا اطلاع رسانی کنید سپاس از کلیه متقاضیان که پای حق خود محکم بایستند

  • رضا

    خدا کنه مدیر ایران‌خودرو هر چی فساد هست از بین ببره پارسال این موقع گفتن حساب وکالتی کنید ماشین میدن رفتم طلا اینا رو فرختم گرمی ۱۵۰۰ ماشین ثبت نام کردم صاحب ماشین بشم اینم ازم گرفتن نوبت منو زدن تابستان ۱۴۰۳ الانم میگن پژو پارس نیس ما چه گناهی کردیم اینطور مدیر ریس داریم ک جگیر مردمو میخورن من الان ماشین نمیخوام ۱۰۰ گرم طلا فرختم ۱۵۰۰ فقط بیا طلا ممو بده من دیگه ماشین نمیخوام مدیر ایران خودرو الان نشستی نگاه میکنی میگی این ماشین با بازار کارخانه فرق داره اره فرق داره اونای ک میفروشن ببین این مردم چقدر بی لیاقت شدن واسه خودرو شما این بلا ها سرشون بیا خداازتون نگذره

  • مجید

    قیمت پژو پارس ELXچقدر هست

  • حسین

    سلام بنده شخصا به خدا استرس و اضطراب گرفتم یه روز میگن تولید نمیشه یه روز میگن با استاندار تولید میشه یه روز میگن قراره افزایش قیمت بخوره آخه ما چه گناهی کردیم . من اگه ۴۵۰ ملیون داشتم پارسال همین موقع یه پژو پارس خشک از بازار میخریدم نه اینکه بعد یه سال چشم انتظاری سورن تبدیل بزنم تازه اونم تیر ماه تحویل بدن یا نه

  • محمد

    پژو پارس باید یک برند دائمی باشد اما در ورق شاسی و بدنه باید تجدید نظر بشود و استحکام آن را در سطح جهانی کنند

  • حسین

    تو مملکت کی بقولش عمل میکنه که ایرانخودرو بکنه تو هر جا سر بزنی بی نظمی موج مبزنه واخر دودش تو چشم مردم میه

  • بانو

    تو رو خدا ثبت نام جدید کنید .من آرزو دارم یک پژو پارس داشته باشم .چرا باید حسرتش روی دل ما جوانها بمونه

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر