ماهی | قیمت ماهی | بازار ماهی

ادامه فروش تن ماهی ارزان در بازار / ریزش ۲۰ درصدی قیمت تن ماهی در بازار

سازمان شیلات ایران از آغاز عرضه مستقیم آبزیان در میادین میوه و تره‌بار توسط تولیدکنندگان به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز خبر داد.

ادامه فروش تن ماهی ارزان در بازار / ریزش ۲۰ درصدی قیمت تن ماهی در بازار

سیدحسین حسینی اظهار داشت با هماهنگی تشکل‌های تولیدی، عرضه مستقیم محصولات آبزیان توسط تولیدکنندگان از دو هفته پیش آغاز شده و در ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تمام برندهای کنسرو ماهی نیز با ۲۰ درصد تخفیف و با هدف ارزان‌سازی و دسترسی مردم در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز عرضه می‌شود.

حسینی با بیان این که قیمت آبزیان متاثر از هزینه‌های تولید است، اظهار داشت: با این حال تولیدکنندگان آبزیان با کمترین سود محصولات خود را در این ایام عرضه می‌کنند.

وی در عین حال تصریح کرد: حذف دلالان و عرضه مستقیم آبزیان به منظور ارزان‌سازی محصولات در دستور کار سازمان شیلات ایران قرار دارد.

منبع: بازار
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • فرزاد

    دزد ها... قیمت تن ماهی رو چند برابر کردید حالا ده درصدش رو تخفیف دادید؟؟!! شما دیگه چه موجوداتی هستید؟؟؟

  • مهدی

    مردم فریب ارزانی رانخورید!تن ماهی طبیعت گرفتم بجای ماهی پنبه فشرده داخلش بود!!

  • امیرعلی

    اصلا همین دروغی که داره میگه ، هیچ جا تو هیچ فروشگاهی اجرا نشده حتی پنج درصد هم نزدن تخفیف چه برسه به بیست یا پانزده درصد ، الکی با دروغ تبلیغ یا با دروغ تبلیغاتی حتی قدیم از ای روش فکو فامیلاشون اختلاص مکردند و میکنن

  • سید جلیل انوری

    با سلام. این رئیس سازمان شیلات ایران با چه رویی داره این حرف را میزنه . یکی بهش بگه شیک و مجلسی استفا بده برو و اینقدر به شعور مردم توهین نکن . یا ماهی نمی‌خورید شیلاتی ها یا پولشو نمی دهید و خبر از قیمت ها ندارید شاید هم عدم توانایی در ثبات قیمت ها و جلوگیری از قاچاق ماهی خوراکی مصرف خانوار به کشورهای حوزه خلیج بصورت قاچاق قانونی کانتینری و لنجی را می‌خواهید توجیع کنید . وقتی یه کارمند( کارشناس )اخراجی امور صید بدون هیچ گونه سابقه مدیریتی ، یک شبه میشه رئیس سازمان شیلات ایران بهتر از این نمی شود
    جناب حسینی خودتو توجیع کن تمام شناورهای ایرانی دارن سوخت یارانه ای ۳۰۰ تومنی جمهوری اسلامی ایران را از جيب مردم ایران می گیرند ولی ماهی بدست مردم حوزه خلیج فارس کشورهای عربی میرسه و نه مردم ایران ، لطفا یه سر برو بازار ماهی ماهی بخر و پولشو بده شنایی که ادعا داری مصرف سرانه آبزیان تو ایران ۱۳ کیلو گرم است به گمانم ۱۳ گرم بوده شما و دوستانتان اشتباهی اعلام گردید .

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر