صدا و سیما | مهدی طارمی | سعید عزت الهی | علی پروین

دستمزد میلیاردی برای حضور در صداوسیما / ملی پوشان چقدر گرفتند؟

ستاره‌های تیم ملی برای حضور در تلویزیون پول خوبی دریافت کردند.

دستمزد میلیاردی برای حضور در صداوسیما / ملی پوشان چقدر گرفتند؟

ویژه‌ برنامه‌های نوروزی صداوسیما مثل سال‌های قبل میزبان چهره‌های سرشناسی بود. طی شب‌های گذشته شاهد حضور چند ستاره تیم ملی هم در این برنامه‌ها بودیم. بازیکنانی که بعد از هماهنگی با کادرفنی تیم ملی از اردو بیرون زدند تا چند ساعتی میهمان صداوسیما باشند. این ستاره‌ها معمولا حاضر به انجام مصاحبه آن هم از نوع تلویزیونی نیستند، با این حال مبالغی که به آنها برای حضور در تلویزیون پیشنهاد شد، به حدی بود که آنها را راضی به حضور کند.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که بعضا یکی از ستاره‌های مطرح تیم ملی برای حضور در یکی از شبکه‌های تلویزیون چیزی حدود یک میلیارد تومان دریافت کرده و یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی فوتبال هم ۸۰۰ میلیون برای انجام مصاحبه پول گرفته است. در این بین البته بازیکنانی هم بودند که با این ارقام راضی به حضور در تلویزیون نشدند و به نوعی قید دریافت این پول را زدند.

گفتنی است بازیکنانی از جمله سعید عزت الهی، مهدی طارمی، علی پروین و ادگار داویدس و همچنین حامد بهداد بازیگر سینما جزو میهمانان برنامه نوروزی صدا و سیما بودند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • مهدی

    مصاحبه با بازیکن پولی چقدر ما خوشبخت هستیم مثل عربستان عین ریگ پول خرج چیزهای الکی ...

  • ناشناس

    پول بیت المال رو خرج اینها نکنید هزاران دختر بدون جهیزیه منتظر مبالغ ناچیزی هستند تا زندگی‌شان رو شروع کنند کدام واجبترند

  • ناشناس

    پول مفت میلیاردی ملت را برای حضور در تلویزیون می دند چه تاثیری در تعداد بینندگان دارد

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر