قیمت تور | قیمت تور گردشگری | هزینه سفر | سفر تایلند

۷ شب اقامت در بانکوک چقدر پول می خواهد؟/ هزینه های سفر به تایلند+ جدول

بررسی قیمت تور گردشگری بانکوک در تایلند برای سفر در بهار ۱۴۰۳ را در این گزارش بخوانید.

۷ شب اقامت در بانکوک چقدر پول می خواهد؟/ هزینه های سفر به تایلند+ جدول

تعطیلات فروردین ماه همیشه برای مسافرت مورد توجه افرادی قرار می گیرد که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند. یکی از کشورهایی که هزینه های سفر به آن نسبتا معقول است و ایرانی ها برای دیدن طبیعت و جاذبه های آن برنامه ریزی می کنند کشور تایلند است.

اگر قصد سفر به کشور را تایلند را در بهار ۱۴۰۳ دارید، در این مطلب به بررسی هزینه اقامت در شهر بانکوک می‌پردازیم.

بانکوک یکی از شهرهای پرجمعیت کشور تایلند و پایتخت آن است. این شهر بزرگ جذابیت‌های مدرن فراوانی دارد. این جذابیت‌های به روز که در فضایی سنتی، با شگفتی و خلاقیت فراوان کنار هم قرار گرفته‌اند، موجب شده که سفر به بانکوک از جذابیت بالایی برخوردار و این شهر دارای بیشترین تعداد توریست در مقایسه با دیگر شهرهای جهان باشد.

بانکوک دارای دو فصل خشک و بارانی است. می‌توان گفت که در همه‌ روزهای سال هوای داغ را در بانکوک غالب است. همچنین حتی در طول فصول خشک هم رطوبت قابل توجهی در هوا وجود دارد. گرم‌ترین ماه سال آوریل است و در تابستان به‌دلیل پوشش مداوم ابرها کمی هوا خنک‌ می‌شود. فصل خشک نیز از نوامبر تا آوریل به طول می‌انجامد و دسامبر و ژانویه هیچ‌گونه بارانی به زمین نخواهد نشست. فصل بارانی از ماه مه تا اکتبر طول می‌کشد و در این مدت معمولا طی دوره‌های کوتاه باران خواهد بارید. ماه‌های دسامبر و ژانویه بهترین زمان برای سفر به بانکوک محسوب می‌شوند، با این وجود بانکوک شهری مدرن به شمار می‌رود و به‌خوبی برای روزهای بارانی آماده شده است، بنابراین در هر موقع از سال می‌توان از این شهر دیدن کرد.

بهترین مکان‌های گردشگری بانکوک

موزه ملی بانکوک

این موزه که بزرگترین موزه در منطقه جنوب شرقی آسیا محسوب می‌شود، توسط رامای پنجم احداث شده و هدف از تاسیس آن، نمایش مجموعه‌ای بوده که پدر او رامای چهارم جمع‌آوری کرده است.

کاخ بزرگ بانکوک

این کاخ که در گذشته محل سکونت پادشاه بوده، امروزه به موزه و یکی از جاذبه های اصلی بانکوک تبدیل شده است. حتی در حال حاضر هم مراسم سلطنتی در این کاخ برگزار می‌شود و بازدید از آن در زمان سفر به بانکوک، یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربیات عمرتان خواهد بود.

معبد وات پراکائو

وات پراکائو، معبدی قدیمی در شهر بانکوک است که در سال ۱۷۸۲ ساخته شده و بیش از هر چیزی به معماری زیبا و رنگ‌های چشم‌نوازی که در طراحی و ساخت آن به کار گرفته شده، شهرت دارد.

عمارت ویمانمک

این عمارت روزی محل زندگی یک خاندان سلطنتی بوده و از معدود ساختمان‌هایی محسوب می‌شود که تمامی بخش‌های آن با استفاده از چوب ساج ساخته شد. عمارت ویمانمک بیش از هر چیزی به ظاهر زیبای خود مشهور است و از بهترین بناهای دیدنی بانکوک برای عکاسی به‌شمار می‌آید.

هزینه سفر به بانکوک چقدر می‌شود؟

بررسی قیمت تور ۸ روزه بانکوک با هواپیما به شرح زیر است؛

برای اقامت در هتل سه ستاره I Residence Hotel Sathorn باید برای اتاق یک تخته ۴۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و برای اتاق دو تخته ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه پرداخت کنید.

هفت شب اقامت در هتل چهارستاره Pj Watergate در اتاق دو تخته ۴۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و در اتاق یک تخته ۴۹ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان هزینه دارد.

اگر قصد اقامت در یک هتل پنج ستاره را دارید، می‌توانید هتل The Berkeley Hotel را انتخاب کنید. این هتل برای اتاق دو تخته ۵۴ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان هزینه دریافت می‌کند.

قیمت اقامت در دیگر هتل‌ها را با جزییات دقیق در جدول زیر بخوانید؛

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد.*

پکیج و قیمت تور ۷ شب و ۸ روزه بانکوک
هتل درجه ستاره دو تخته یک تخته کودک ۶ تا ۱۲ سال کودک ۲ تا ۶ سال
I Residence Hotel Sathorn  ۳ ستاره ۳۹,۱۰۰,۰۰۰ ۴۷,۴۰۰,۰۰۰تومان _ ۳۴,۷۲۰,۰۰۰
Prince Palace Hotel ۴ ستاره ۴۶,۰۰۰,۰۰۰ ۵۵,۰۰۰,۰۰۰ ۴۴,۰۰۰,۰۰۰ ۳۸,۹۶۰,۰۰۰
Fx Makkasan ۳ ستاره ۴۶,۴۲۰,۰۰۰ ۵۵,۸۴۰,۰۰۰ ۴۵,۲۶۰,۰۰۰ ۳۹,۱۴۰,۰۰۰
Galleria ۱۲ ۴ ستاره ۴۷,۲۶۰,۰۰۰ ۵۷,۵۲۰,۰۰۰ _ ۳۹,۴۴۰,۰۰۰
Mandarin By Center Point ۴ ستاره ۵۰,۲۰۰,۰۰۰ ۶۳,۴۰۰,۰۰۰ ۴۸,۲۰۰,۰۰۰ ۴۰,۶۴۰,۰۰۰
Baiyoke Sky Hotel ۴ ستاره ۵۴,۱۴۰,۰۰۰ ۷۰,۲۸۰,۰۰۰ ۵۲,۱۴۰,۰۰۰ ۴۲,۸۴۰,۰۰۰
Pullman Bangkok G ۵ ستاره ۶۰,۸۶۰,۰۰۰ ۸۳,۷۲۰,۰۰۰ ۵۸,۸۶۰,۰۰۰ ۴۵,۴۸۰,۰۰۰
Lancaster Bangkok ۵ ستاره ۶۲,۷۰۰,۰۰۰ ۸۶,۴۰۰,۰۰۰ ۶۰,۷۰۰,۰۰۰ ۴۶,۸۴۰,۰۰۰
Avani Sukhumvit ۵ ستاره ۶۵,۶۴۰,۰۰۰ ۹۲,۲۸۰,۰۰۰ ۶۳,۶۴۰,۰۰۰ ۴۸,۰۴۰,۰۰۰
Shangrila ۵ ستاره ۸۲,۸۶۰,۰۰۰ ۱۲۶,۷۲۰,۰۰۰ ۸۰,۸۶۰,۰۰۰ ۵۴,۸۲۰,۰۰۰
 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر