تیتر کوتاه گزارش می دهد؛

شعاع کست؛ جایی در مرکز تجربه کارآفرین ها و مدیران موفق

با ویدئوکست شعاع می توانید به مجموعه بزرگی از ایده ها و تجربیات حوزه کارآفرینی و استارت آپ های موفق ایرانی دست پیدا کنید.

شعاع کست؛ جایی در مرکز تجربه کارآفرین ها و مدیران موفق

چگونگی راه اندازی یک کسب و کار و به ثمر رساندن آن اولین سوالی است که در ذهن سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی شکل می گیرد. هر فردی قبل از ورود به بازار پر هیاهوی تولید و تجارت نیازمند شنیدن تجربه های افراد موفق در آن حوزه است. ویدئوکست شعاع بستری است برای معرفی برترین کارآفرین ها و مدیران موفق استارت آپ های ایرانی که می تواند مسیر علاقه مندان به این حوزه را نیز هموار کند.

این مجموعه در زمستان ۱۴۰۰ با حمایت ها و همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی شد تا مدیرعامل ها و بنیان گذاران استارت‌آپ‌های موفق ایرانی، بتوانند تجربیات خود در حوزه‌هایی از مفاهیم استارتاپی که گپ محتوایی وجود دارد به‌ اشتراک بگذارند. 

شعاع+کست

ویدئوکست شعاع تلاش می کند تا در حوزه‌هایی از کارآفرینی و استارتاپ‌ها که کمتر به آن پرداخته شده، محتوایی مفید از دل تجربه های کارآفرینان ایرانی فراهم کند. در حال حاضر برای ویدئوکست شعاع دو فصل در نظر گرفته شده است که تمرکز فصل اول بر روی مفهوم اسکیل‌آپ و مقیاس‌پذیری در استارتاپ‌هاست و فصل دوم نیز به فراخور علایق مهمانان موضوع پیش خواهد رفت.

آرمان صفایی، مدیرعامل و هم بنیان گذار پلتفرم تریبون، همیشه و به طور مستمر برای یادگیری از تجربه های دوستان کارآفرین خود، جلسه و گفت‌وگوهایی را ترتیب می‌داد، اما از جایی با همکاری پارک شریف تلاش شد تا این گفت‌وگوها شکلی رسمی‌تر به خود گرفته و ضبط و تدوین شود تا شاید برای فعالان اکوسیستم استارتاپی نیز درس‌‌آموخته‌‌هایی داشته باشد. دوشنبه هر هفته این برنامه گفت‌وگو‌محور با میزبانی آرمان صفایی تولید شده و از طریق پلتفرم‌های ویدئویی و صوتی مثل یوتیوب، کست باکس، گوگل‌پادکست، آپارات و... پخش می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر