ارز دیجیتال | رمز ارز | تلگرام

مژده به کاربران تلگرام / با تبلیغات در این پلتفرم پول پارو کنید

تلگرام روز گذشته با انتشار آپدیت جدید، امکان کسب درآمد برای صاحبان کانال‌های تلگرامی را فراهم کرد. البته این امکان برای همه کاربران نیست.

مژده به کاربران تلگرام / با تبلیغات در این پلتفرم پول پارو کنید

تلگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های ارتباطی آنلاین است که امکان ارسال پیام، عکس، ویدیو، فایل و ارتباط از راه دور را برای کاربران فراهم می‌کند. این اپلیکیشن محبوب به دلیل امنیت بالا و قابلیت‌های پیشرفته ارتباطی مانند چت‌های رمزنگاری شده، کانال‌های اختصاصی، و ربات‌های هوشمند، جایگاهی ویژه در میان کاربران دنیای اینترنت دارد.

صاحبان کانال‌های تلگرامی که بیش از ۱۰۰۰ عضو در کانال‌های خود دارند می‌توانند از پلتفرم تلگرام کسب درآمد کنند. این امکان در به‌روزرسانی جدید این پیام‌رسان محبوب روسی در دسترس قرار گرفته و تمامی این افراد بنا به شرایط خاصی می‌توانند رمزارز دریافت کنند.

تلگرام توضیح داده است که ۵۰ درصد از درآمد تبلیغات این کانال‌ها را با پرداخت ارز دیجیتال تون (Ton) به مدیر کانال تحویل می‌دهد. جالب اینجاست که ارزش رمزارز Ton در یک ماه گذشته بیش از ۱۱۰ درصد افزایش یافته است و این می‌تواند بهترین خبر برای مدیران این کانال‌ها باشد.

بدیهی است که اگر اکانت تلگرام بیزنس داشته باشید با توجه به به‌روزرسانی اخیر این پیام‌رسان، می‌توانید بهتر کسب درآمد داشته باشید. در ادامه نوشته می‌توانید از جزییات خبر و ویژگی‌های جدید تلگرام مطلع شوید.

مدیران کانال‌های تلگرام با بیش از ۱۰۰۰ عضو می‌توانند در درآمد تبلیغات تلگرام به میزان ۵۰ درصد سهیم باشند. این وعده‌ای است که این پلتفرم ارتباطی به این مدیران داده و گفته است که این ۵۰ درصد با رمزارز Ton به مدیران کانال‌ها پرداخت می‌شود. این تقسیم‌بندی درآمد بی شک بهترین و پرسودترین تقسیم‌بندی در بین تمامی شبکه‌های اجتماعی در جهان خواهد بود. البته باید زمان کمی بگذرد تا مشخص شود که تلگرام به وعده خود عمل می‌کند با خیر.

همانگونه که گفته شد، درآمدها با رمزارز TON و از طریق پلتفرم Fragment برای قابل برداشت هستند، بنابراین حداقل از نظر تحریم‌ها و غیره نباید محدودیتی برای کانال‌های ایرانی باشد و کانال‌های ایرانی هم به احتمال زیاد می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند.

درآمد کانال در تب Monetization در بخش آمار کانال اضافه خواهد شد و امکان برداشت درآمد کانال‌ها از اواخر ماه می‌فعال خواهد شد.

آپدیت تلگرام فقط معطوف به بخش کسب درآمد نمی‌شود. این پیام‌رسان بزرگ به طرز چشمگیری بخش تبلیغات خود را نیز گسترش داده و حالا با یکی از قابل دسترس‌ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی طرف هستیم.

با استفاده از این پلتفرم حالا هر کاربری می‌تواند تبلیغات خود را بدون واسطه و به طور مستقیم در کانال‌های تلگرام منتشر کرده و دیگر نیازی در این مورد رایزنی و خواهش و تمنایی کند.

پرداخت در این پلتفرم با رمزارز TON و از طریق پلتفرم Fragment انجام می‌گیرد. بنابراین این ویژگی در دسترس همه به خصوص کاربران ایرانی خواهد بود. همچنین پلتفرم تبلیغاتی تلگرام از آدرس ads.telegram.org قابل دسترسی است.

قابلیت‌های جدید تلگرام بیزنس

قابلیت نمایش متن و استیکر در در صفحه آغاز مکالمه یکی از قابلیت‌های جدیدی است که به تلگرام بیزنس اضافه شده است. این ویژگی می‌تواند کاربردهای بسیاری داشته باشد که از جمله آن می‌توان به عدم نیاز به مکالمه اشاره کرد که به واسطه آن کاربر می‌تواند درخواستش را با یک استیکر حاوی متن ثبت کند.

دومین ویژگی اضافه شده به تلگرام بیزنس، امکان قرار دادن کانال در بخش بیوی (Bio) است که یک ویژگی ارزشمند محسوب شده و کاربر به راحتی می‌تواند به کانال وارد شده از امکانات و مطالب آن بهره‌مند شود. همچنین امکان درج تاریخ تولد در بیوی صفحه نیز فراهم شده است.

دیگر ویژگی جدید تلگرام بیزنس ویژگی Links to Chats است که کاربران به واسطه آن می‌توانند لینک‌های خاصی را چت شخصی‌شان ساخته و و دیگر کاربران با تپ یا کلیک کردن بر روی آن می‌توانند قالب یا متن خاصی را که مخاطب در این لینک بارگزاری کرده است را مشاهده کنند.

اما مهم‌ترین و قدرتمندترین قابلیت جدید تلگرام بیزنس قابلیت اتصال حساب به بات‌های تلگرام است. روش کار در این قابلیت بدین صورت است که کاربران می‌توانند باتی را برای پردازش پیام‌های ورودی در آن حساب انتخاب کرده و آن بات از این به بعد هر پیام ورودی به چت شخصی افراد را پردازش و به آنها جواب بدهد.

لازم به ذکر است که تا قبل از اعمال تغییرات جدید، برخی از کانال‌ها می‌توانستند ازطریق پلتفرم Telegram Ads تا ۱۰ درصد از بازدیدهای کانال را به درآمد تبدیل کنند.

تلگرام که پس از واتساپ دومین پیام‌رسان پراستفاده‌ دنیا به‌حساب می‌آید، در یک سال اخیر میزبان تغییرات انقلابی شده است و همچنان به پیشرفت ادامه می‌دهد. همه‌ این پیشرفت‌ها در حالی حاصل می‌شوند که تلگرام تیم بسیار کوچکی دارد.

منبع: تکراتو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر