عید فطر | فطریه | زکات فطریه

راهی آسان برای پرداخت فطریه + جزئیات

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور، روش های شرکت در پویش پرداخت زکات فطریه را اعلام کرد.

راهی آسان برای پرداخت فطریه + جزئیات

زکات فطریه یکی از واجبات مالی در اسلام است که در ماه رمضان به انجام می‌رسد. این نوع زکات به صورت خاص برای کمک به نیازمندان و محرومان در جامعه اختصاص دارد و به عنوان یک وظیفه مذهبی و اجتماعی محسوب می‌شود.

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور به منظور ترویج شرکت در پویش مثبت ماه برای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی در ایام عید فطر، راه‌هایی را اعلام کرده است. در ادامه نحوه پرداخت زکات فطریه را مشاهده خواهید کرد. به گزارش منبع خبری معتبر، سید محمد جواد حسینی، به عنوان رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور، با بیان این موضوع که عید سعید فطر عید پاداش مسلمانان است، تأکید کرده که باید به نیازمندان وافراد ضعیف کمک کرد و لبخند و شادی این روز را با دیگران به اشتراک بگذاریم.

نحوه پرداخت زکات فطریه

وی افزوده است که پرداخت زکات فطره یا فطریه در این روز بر هر مسلمانی واجب است و بهتر است این مبلغ را به نیازمندان و افرادی که به کمک نیاز دارند، اهدا کنیم.

حسینی بیان کرده است که هموطنان و مردم محترم کشور می‌توانند با شرکت در این پویش، فطریه یا کفارات خود را از طریق درگاه‌های مشارکت سازمان بهزیستی پرداخت کنند.

در خصوص روش‌های شرکت در این پویش، حسینی اظهارکرده است که مردم می‌توانند در ایام عید سعید فطر با شماره گیری کد دستوری #۱۲۳* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی، اقدام کنند. همچنین، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳ و یا از طریق درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir نیز امکان‌پذیر است.

منبع: تکراتو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر