اختصاصی تیترکوتاه؛

معرفی سدان لوکس مدیران خودرو / آریزو ۶ پرو چه آپشن هایی دارد؟ + مشخصات

در این گزارش به معرفی و بررسی سدان لوکس و مونتاژی شرکت مدیران خودرو می‌پردازیم.

معرفی سدان لوکس مدیران خودرو / آریزو ۶ پرو چه آپشن هایی دارد؟ + مشخصات

آریزو ۶ پرو یکی از خودروهای لاکچری و البته جوان پسند در بازار خودروهای مونتاژی به حساب می آید که مدتی است فروش بسیار بالایی داشته و نیز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در ادامه به معرفی و بررسی این خودرو خواهیم پرداخت.

فونیکس آریزو ۶ پرو یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو است که با قیمتی نجومی در بازار حضور دارد و به عنوان یک سدان متوسط و به نسبت لوکس مونتاژی در بازار معرفی می شود.

آریزو6پرو1

مشخصات آریزو ۶ پرو

پیشرانه آریزو ۶ پرو از نوع ۱.۵ لیتری توربو است و از نظر قدرت و گشتاور خروجی، شرایطی مشابه تیگو ۷ پرو دارد. این موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ قادر است ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت (دور موتور ۵۵۰۰) و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور (از دور موتور ۱۷۵۰) تولید نماید که به ترتیب ۹ اسب‌بخار و ۲۰ نیوتن‌متر بیشتر از نسخه قبلی است و در نتیجه شتاب بهتری در اختیار قرار خواهد داد.

آریزو6پرو2

گیربکس ضریب‌پیوسته ماشین هم از سری جعبه‌دنده‌های ارتقاء یافته چری با قابلیت شبیه‌سازی ۹ سرعت می‌باشد که در مجموع از هماهنگی قابل قبولی با پیشرانه برخوردار است. البته از لحاظ لذت رانندگی هنوز هم شرایط گیربکس‌های AT مقداری بهتر است اما مدل CVT کار شده روی آریزو ۶ توازن مناسبی میان سرعت، راحتی و ویژگی‌های اقتصادی ایجاد نموده که در مجموع رضایت مالک را بدنبال خواهد داشت.

برند

فونیکس

مدل

آریزو ۶ جی تی

کلاس بدنه

سدان

سال تولید

۱۴۰۲

حجم موتور

۱۵۹۸ سی سی

تعداد سیلندر

۴

تعداد سوپاپ

۱۶

فناوری موتور

توربوشارژر

قدرت

۱۹۷ اسب بخار

گشتاور

۲۹۰ نیوتن متر

شتاب ۰ تا ۱۰۰

۷.۶ ثانیه

حداکثر سرعت

۲۲۰ کیلومتر بر ساعت

گیربکس

۷ سرعته اتوماتیک دوکلاجه تر

انتقال قدرت

دیفرانسیل جلو

تعلیق جلو

مک فرسون

تعلیق عقب

تویست بیم

طول

۴۶۸۰ میلی متر

عرض

۱۸۲۵ میلی متر

ارتفاع

۱۴۹۰ میلی متر

فاصله محوری

۲۶۷۰ میلی متر

وزن

۱۳۴۴ کیلوگرم

حجم باک

۴۸ لیتر

مصرف سوخت

۶.۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ترکیبی

ابعاد رینگ و لاستیک

۲۰۵/۵۰R۱۷

برند نشان مادر

چری

کشور سازنده

ایران - چین

امکانات رفاهی و آپشن های آریزو ۶

فونیکس آریزو ۶ پرو مدیران خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی تقریبا در جایگاه خوبی قرار دارد و می‌تواند در میان رقبا حرف هایی را برای گفتن داشته باشد.

آریزو6

شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سانروف، تهویه اتوماتیک با پاکسازی هوای کابین، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دسته دنده الکتریکی، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، دریچه تهویه عقب، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، استارت دکمه ای، سانروف، نمایشگر لمسی، سنسور نور، سنسور باران، رادار نقطه کور، سنسور پارک عقب، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، رینگ آلومینیومی دو رنگ، تریم داخلی چرم مصنوعی، نورپردازی کابین، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی برقی راننده، جلو آمپر دیجیتال، اخطار نقاط کور و متحرک هنگام پارک خودرو، تنظیم حالت رانندگی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، فناوری ELD چراغ‌ها و… از جمله امکانات فونیکس آریزو ۶ پرو است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر