بنزین یارانه ای چاره کار نیست / ۹۰ درصد مردم کارت سوخت شخصی دارند

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: بیش از ۹۰ درصد مردم کارت سوخت شخصی دارند که ۷۰ درصد از کارت سوخت خود استفاده می‌کنند.

بنزین یارانه ای چاره کار نیست /  ۹۰ درصد مردم کارت سوخت شخصی دارند

اخیرا مسئله جمع آوری کارت های سوخت از جایگاه ها به دغدغه بسیاری از مردم تبدیل شده است. هدف دولت از این طرح تاکید بر لزوم استفاده از کارت سوخت های شخصی است.

رضا نواز سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: درحال‌حاضر مصرف سوخت در کشور بسیار بالا است، پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد کارت‌های سوخت آزاد در سراسر کشور به فراخور فروش و موقعیت جغرافیایی جایگاه‌داران سوخت افزایش یابد. البته مشکلاتی در مورد کارت سوخت آزاد در استان‌های مرزی وجود دارد که حتما باید مسئولان استانی و شرکت ملی فرآورده‌های نفتی تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

او اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد مردم کارت سوخت شخصی دارند که ۷۰ درصد از کارت سوخت خود استفاده می‌کنند، افرادی که بیش از ۱۶۰ لیتر سوخت در ماه استفاده می‌کنند می‌توانند از کارت آزاد جایگاه استفاده کنند.

نواز گفت: به طور کلی روزانه کارت سوخت جایگاه‌ها ۷ هزار لیتر شارژ می‌شوند و همچنین استفاده این کارت‌ها ۲۵۰ بار است وقتی کارت در معرض افزایش مصرف قرار گیرد مسئول جایگاه باید پاسخگو باشد.

نواز گفت: از نظر سوخت وضعیت مناسبی نداریم و هر روز با رکورد‌های مصرف سوخت روبه‌رو هستیم. با روش توزیع یارانه‌ای که درحال‌حاضر داریم نمی‌توانیم از این مقطع عبور کنیم. اگر وضعیت با یارانه لیتری ادامه پیدا کند باعث نارضایتی خواهد شد. درحال‌حاضر هم به سوخت ۱۵۰۰ تومانی و هم ۳ هزار تومانی یارانه داده می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر