شرایط پیش فروش ۵ خودرو سایپا در سامانه یکپارچه اعلام شد

آن‌دسته از متقاضیانی که سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام اولیه خودروهای موجود در جدول زیر، اقدام کرده‌اند، پس از دریافت پیامک اطلاع‌رسانی، از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ اقدام به ثبت نام در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی کنند.

شرایط پیش فروش ۵ خودرو سایپا در سامانه یکپارچه اعلام شد

سامانه یکپارچه فروش خودرو ، با هدف تنظیم بازار خودرو، کوتاه کردن دست دلالان از بازار و در نهایت کاهش قیمت خودرو در بازار فعالیت می کند. در این طرح خودروسازان بر اساس برنامه های تولید خود، اقدام به پیش فروش محصولات خود می کردند.

شرایط پیش فروش سایپا ویژه منتخبین سامانه یکپارچه اعلام شد. بر همین اساس، آن‌دسته از متقاضیانی که سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام اولیه خودروهای موجود در جدول زیر، اقدام کرده‌اند، پس از دریافت پیامک اطلاع‌رسانی، از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ امکان ثبت نام با شرایط زیر را خواهند داشت:

شرایط-پیش-فروش-سایپامطابق بخشنامه پیش فروش اینترنتی سایپا، متقاضیان واجد شرایط در صورت دریافت پیامک اطلاع‌رسانی این شرکت در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی سایپا، نسبت به واریز وجه خودروها اقدام نمایند. جزییات بیشتر را از اینجا دریافت کنید:

منبع: باما
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر