اختصاصی تیترکوتاه؛

قیمت جدید انواع ماکروفر در بازار + جدول

در این گزارش جزئیات قیمت انواع ماکروویو در بازار را می‌خوانید.

قیمت جدید انواع ماکروفر در بازار + جدول

ماکروویو یکی از مهم‌ترین وسایل خانگی مخصوص پخت و پز در خانه و آشپزخانه است. قیمت انواع ماکروویو در بازار با افزایش بسیاری همراه شده است. در ادامه به جزییات بیشتری از این دستگاه می‌پردازیم.

مایکروویو نوعی تابش الکترومغناطیسی است. یعنی امواج الکتریکی و مغناطیسی که در فضا با هم حرکت می‌کنند. تابش الکترومغناطیسی طیف گسترده‌ای از امواج رادیویی بسیار طولانی تا پرتوهای گامای بسیار کوتاه را در بر می‌گیرد. چشم انسان فقط می‌تواند قسمت کوچکی از این طیف به نام نور مرئی را تشخیص دهد.

اجاق مایکروویو می‌تواند یکی از بزرگترین اختراعات قرن بیستم باشد. امروزه صدها میلیون خانه در سراسر جهان از یکی از این وسیله‌ها استفاده می‌کنند.

مایکروویوها به لطف فرآیند تشعشعات الکترومغناطیسی، گرمای سریعی را فراهم می‌کنند که به موجب آن واحد انرژی گرمایی را مستقیماً به مولکول‌های داخل غذای شما هدایت می‌کند.

برای مایکروفر میتوان چندین مزیت را برشمرد. از جمله آنها کاهش در زمان پخت و پز، امکان یخ زدایی مواد فریز شده، خشک کردن و استرلیزه کردن مواد غذایی و … اشاره کرد.

قیمت ماکروویو در بازار

در ادامه قیمت انواع ماکروویو در سطح بازار را می‌بینید.

مدل قیمت

ماکروویو پاناسونیک مدل NN-ST۳۴

۸,۸۱۰,۰۰۰

تومان

مایکروویو کنوود مدل MWM۲۵

۱۰,۲۹۰,۰۰۰

تومان

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M۳۴۷W

۱۷,۰۰۰,۰۰۰

تومان

مایکروویو داتیس مدل DTM-۹۲۸-steel

۱۴,۸۰۰,۰۰۰

تومان

مایکروویو شیائومی مدل MWBLXE۱ACM

۱۰,۸۸۷,۰۰۰

تومان

مایکروویو فلر مدل ۲۸۱

۱۹,۰۰۰,۰۰۰

تومان

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر