سقوط ۱۳ هزار واحدی شاخص بورس

صندوق‌های طلا در روز جاری با توجه به ثبات نرخ ارز غیر رسمی و همچنین افت نرخ انس جهانی، همگی در محدوده ی منفی معامله شدند.

سقوط ۱۳ هزار واحدی شاخص بورس

بازار سهام این روزها وضعیت چندان خوبی ندارد و شاخص کل پشت هم با افت مواجه می شود. امروز نیز شاخص کل بورس با ریزش سنگین همراه بود.

بازار سهام چهارمین روز کاری مطابق انتظار‌ها در دامنه ی منفی آغاز کرد و رفته رفته بر میزان عرضه‌ها افزوده شد، تا در نهایت شاخص کل با نزول به کار خود پایان دهد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۱۳۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۵۹ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «ارفع» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «کاما» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «فزر» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۵ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۷ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

گفتنی است با توجه به نزول نرخ جهانی طلا و ثبات نرخ ارز غیر رسمی، تمامی صندوق‌ها طلا در محدوده ی منفی کار خود را آغاز کردند.

در بازار امروز ۲۰۴ نماد در محدوده مثبت و ۲۳۶ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۶۵ نماد در محدوده مثبت و ۱۷۰ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر