قیمت بازار خودرو نیسان سانی مشخص شد

نیسان سانی وارد شده توسط جهان نوین آریا که در میان تمامی خودروهای وارداتی، قدیمی ترین و دِمُده ترین نیز است، امروز در بازار آزاد قیمت گذاری شد.

قیمت بازار خودرو نیسان سانی مشخص شد

جهان نوین آریا که از قدیمی ترین شرکت های وارد کننده و ارائه دهنده خدمات پس از فروش برای محصولات نیسان شناخته می شود، هم اکنون پس از بازگشایی مجدد مسیر واردات خودرو ، تصمیم گرفته تا نیسان سانی را به بازار خودرو ایران عرضه کند. پس از انتشار خبر واردات نیسان سانی توسط جهان نوین آریا بسیاری از فعالین حوزه خودرو شگفت زده شدند چرا که این شرکت نسخه ای از این سدان را انتخاب کرده که طراحی اش به سال ۲۰۱۳ برمی گردد اما هنوز هم در سایت مصر تولید می شود.

به طور کلی می توان گفت که نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا با این که با مدل ۲۰۲۳ عرضه می شود اما قدیمی ترین و دِمُده ترین طراحی را در مقایسه با دیگر خودروهای وارداتی دارد.

این سدان برای خریدار از سامانه یکپارچه ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تمام می شود و حالا پس از تحویل اولین سری ثبت نامی های سانی، شاهد مشخص شدن قیمت بازار این خودرو هستیم.

نام خودرو قیمت پایه علی الحساب قیمت پایه نهایی قیمت نهایی
نیسان سانی ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۱۰۷,۱۴۰,۰۰۰ ۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت بازار نیسان سانی

خریداران سانی جهان نوین آریا برای این خودرو حدود ۱ میلیارد سود در نظر گرفته و آن را در بازار حدود ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون به مشتری اعلام می کنند.

مشخصات فنی نیسان سانی جهان نوین آریا

برای این خودروی به شدت قدیمی و فیز اوت شده از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده شده که می تواند ۱۰۸ اسب بخار توان و ۱۳۴ نیوتن متر گشتاور را به یک گیربکس ۴ سرعته AT تحویل دهد.

امکانات رفاهی سانی وارداتی

نام خودرو قیمت نهایی قیمت بازار حاشیه سود
نیسان سانی ۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

از مهم ترین آپشن های این خودرو می توان به فرمان کمکی برقی، ایربگ راننده و سرنشین، کنترل پایداری، ترمز کمکی، مولتی مدیای ۶ اینچی، دوربین عقب، سنسور پارک عقب و سیستم صوتی با ۲ بلندگو اشاره کرد. به طور کلی سانی ای که قرار است توسط جهان نوین آریا وارد شود تقریباً هیچ آپشنی ندارد.

مشخصات-فنی-نیسان-سانی

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر