بسته خبری امروز؛

از پیش فروش جدید سایپا تا اعلام مبلغ اقساط وام بازنشستگان

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از پیش فروش جدید سایپا تا اعلام مبلغ اقساط وام بازنشستگان

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ستادهای ثبت‌نام برای محدوده‌بندی جغرافیایی مدارس با خانواده‌ها همراهی خواهند کرد، گفت: مهر امسال چالش کمبود معلم نداریم.

قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان شد که ۸۰ میلیون تومان نسبت به هفته گذشته ارزان شده است.

بهمن موتور پس از افزایش ۷۲ میلیون تومانی قیمت ریسپکت ۲، قیمت این خودرو را ۱ میلیارد و ۱۵۶ میلیون و ۱۱۲ هزار تومان اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: هزار و ۱۱ دانشجو معلم امسال از طریق آزمون سراسری ۱۴۰۳ جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

در بازار خودرو قیمت خودروهای پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P با افزایش مواجه شد و قیمت خودروهای پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ و پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز کاهش یافت.

شرکت سایپا در خصوص واریز وجه خودروهای کوییک GX، کوییک GXR ،کوییک اتوماتیک ، ساینا و شاهین فراخوان جدیدی داد.

طبق آخرین بخشنامه شرکت ایران خودرو قیمت هایما S۷ پلاس را با افزایش ۵۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومانی، ۱ میلیارد و ۸۳ میلیون و ۶۵۸ هزار تومان اعلام کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: دستمزد ساعات حق‌التدریس معلمان باید به موقع پرداخت شود، وزارت آموزش و پرورش دستگاه درآمدزا نیست و منابع مالی را از سازمان برنامه و بودجه دریافت می‌کند و این سازمان قول همراهی برای پرداخت به موقع حق‌التدریس‌ها را داده است.

مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه تاکید قانون پرداخت وام به فرزندآوری و ازدواج بوده و منابع برای افزایش وام قرض‌الحسنه برای بازنشستگان محدود است، گفت: وام ۳۰ میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا ۳ سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.

با موافقت سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اماکن فرهنگی‌تاریخی در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر