بسته خبری امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛

از سقوط چشمگیر قیمت سکه تا احتمال افزایش حق مسکن کارگران

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از سقوط چشمگیر قیمت سکه تا احتمال افزایش حق مسکن کارگران

فردوسی پور هم با فرهنگیان قاطی شد + فیلم

عادل فردوسی پور به بهانه روز معلم توسط عوامل پشت صحنه فوتبال ۳۶۰ غافلگیر شد.

ایده شناسایی و معرفی رسانه‌ای معلمان فداکار برای نخستین‌بار در آموزش و پرورش اصفهان اجرا شد.

رئیس‌جمهور گفت: آن‌چه دولت را می‌تواند بیشتر در دل مردم جای دهد و اعتماد مردم را افزون کند و سرمایه اجتماعی را افزایش دهد، صداقت با مردم است.

سخنگوی شورای نگهبان درباره مصوبه مجلس برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.

بازار بورس و فرابورس از جمله بازارهای مالی برای معامله اوراق بهادار هستند که هر یک ساختار اقتصادی و سازمانی خاص خود را دارند.

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار‌های مشمول سی ام واریز می‌شود.

جعفر یازرلو گفت: تا زمانی که ستاد تنظیم بازار قیمت بلیت هواپیما را تصویب و ابلاغ نکند، بهای بلیت هواپیما کماکان بر اساس نرخ مصوب پارسال خواهد بود. هر چند یک بار نرخ‌ها با ابلاغ افزایش قیمت در اواخر سال گذشته با اعمال مالیات بر ارزش افزوده بروزرسانی شد اما به هر حال باید برای قیمت‌های جدید بر اساس قانون منتظر هر گونه تصمیم ستاد تنظیم بازار بود.

پس از تخلیه هیجانات و ریسک‌های سیاسی بازار در هفته‌های اخیر نرخ ارز غیر رسمی دچار یک افت قیمت چشمگیر شد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: در جلسه اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی عنوان کرد که برای نخستین بار قرار است پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی این وزارتخانه درشورای عالی کار مطرح شود.

بر اساس برنامه هفتم توسعه، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه بایستی اجرایی شود. اما هنوز قانون برنامه هفتم به دولت ابلاغ نشده و بعد از تصویب شورای نگهبان احکام جدید حقوق بازنشستگان صادر خواهد شد.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر