یارانه نقدی اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟

در ادامه جزییات نهایی از مبلغ و زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت ماه را بخوانید.

یارانه نقدی اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟

یارانه نقدی به عنوان کمک و حمایت نقدی دولت برای اقشار کم درآمد و ضعیف واریز می شود. مبلغ یارانه نقدی برای کم درآمدها بیشتر از اقشار پردرآمد است.

تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرده است، و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها این تغییر زمان را به انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه نقدی مرتبط کرده است.

در حالی که معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود که مبلغ یارانه تشویقی در طرح کالابرگ الکترونیکی به مقدار ۲۲۰ هزار تومان در تاریخ ۱۷ بهمن به حساب افراد واریز می‌شود، در همین روز، سازمان برنامه و بودجه در یک اطلاعیه اعلام کرد که از این پس یارانه‌های نقدی و معیشتی از تاریخ بیستم به آخر ماه موکول شده است.

به این ترتیب یارانه دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی ام واریز می‌شود.

گفتنی است؛ طرح «فجرانه» با یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومان از ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ (۲۵ و ۳۰ بهمن) تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۵ و ۳۰ اردیبهشت) اجرا می‌شود.

میزان یارانه‌ای که دهک یک تا هفت از طریق کالابرگ دریافت می‌کنند از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه افتتاح استخر شنای کارگران شهرستان شهرکرد ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: به منظور ابلاغ سلام گرم رئیس‌جمهوری برای بهره‌برداری از پروژه‌هایی که با همت استاندار از محل منابع سفر دور اول به بهره‌برداری رسیدند در چهارمحال و بختیاری حضور پیدا کردیم.

وی افزود: خوشبختانه امروز بالغ بر ۶۶۰ طرح با اعتباری افزون بر ۳۰۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند، همچنین عملیات اجرایی تعداد قابل توجهی از دیگر طرح‌های عمرانی در سطح استان آغاز می‌شود.

مرتضوی بیان کرد: خوشبختانه وعده‌های دولت محقق شده است، هر کجا که مراجعه و سفر انجام می‌شود به لحاظ اینکه مصوبات سفر فهرست بندی شده بودند شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌ها هستیم.

منبع: پلیکان
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • حمیدضیایی

    سلام،فقط درصورتی ممکن است عدالت اجتمایی محقق گردد که تصمین گیرانشان با حداقل حقوق وزارت کار زندگی کنند تا۵ تومان اجاره وخوراک ولباس و درمان ..... رابفهمند یعنی خواب ،تاحالا که گرسنه بودیم و سیعلم الذین ....ای منقلب ینقلبون

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر