آغاز واریزی جدید به حساب بازنشستگان + مبلغ

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین ‌اجتماعی، از پرداخت مبلغ ۳ میلیون تومان بابت علی‌الحساب متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز برای ماه‌های فروردین تا خرداد‌ماه خبر داد.

آغاز واریزی جدید به حساب بازنشستگان + مبلغ

موسوی با اشاره به رویکرد دولت مردمی سیزدهم و شهید جمهور در مورد ارتقای معیشت اقشار بازنشسته و مستمری‌بگیر گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم دولت مردمی سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور شهیدمان حضرت آیت‌الله رئیسی، توجه به معیشت و زندگی بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز بود.

مدیرعامل سازمان تامین ‌اجتماعی افزود: در استمرار این نگاه، دولت محترم براساس مصوبه‌ای که در هفته گذشته به موجب قانون بودجه داشت؛ به همه صندوق‌های بازنشستگی ابلاغ کرد که سه‌میلیون تومان بابت متناسب‌سازی فروردین تا خرداد به‌صورت علی‌الحساب برای متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز واریز کنند.

ما هم اعلام کرده بودیم که در تلاش هستیم به محض تامین منابع که رقمی بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان را شامل می‌شود؛ این مبلغ علی‌الحساب را پرداخت ‌کنیم.

به لطف خداوند متعال و با همکاری سازمان برنامه و نظام پولی و بانکی کشور و عزیزانی که در سازمان تلاش کردند، این منابع تامین‌شده و طی ساعات آینده مبلغ سه‌میلیون تومان به همه حساب مستمری‌بگیران و بازنشستگان عزیز سازمان تامین‌اجتماعی واریز می‌شود.

  او افزود: بعد از این ما در تعامل با بازنشستگان عزیز و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی، احکام و شرایطی را که به موجب قانون باید تطبیق و اجرا کنیم، جمع‌بندی خواهیم کرد. او افزود: این واریز برای همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواهد بود و با هماهنگی فنی با بانک، همین امروز به صورت کامل به حساب همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز تامین ‌اجتماعی واریز می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    غیر اون نفر یک تومن که 7 تیر واریز شده
    اگر همون که دیگ چرا مردم علام میکنید دیگ اون نفر1تومن برا منه بازماند حای هوی ندارد با اجاره خانهای سنگین 30 سال مستجری‌ اونم با شوهر بازنشسته ای که 4سال مرده تازه حقوقم شده 4 در ماه حتا 30 درصد از اجاره خانه مان نمیشود لعنت به این تورم بالا که مردم را بخصوص ما باز ماندها که با‌ این دوزارغاز چکار کنم 😥

  • مستجربیچار

    چرا حقوقی که حق بازماند همسران بازنشسته هستش باید بین دختر متعلق که ازدواج سوری کردن بخاطر حقوق پدرفوت شدشان و چندین سال میگذر چرا دولت یا تعمین اجتماعی یه فکری نمیکند بااینکه میدونند یه زن جوان حتااگر طلاق هم بگیره ازدواج موقت یا داعم می‌کنه و یا طلاق سوری میگیره بخاطر که بشه بازماند وحق همسر یا همسران مرحوم را پایمال می‌کنه این چرا اجرایی نمیشه که بین بازماندها به دخترای متعلق حقوق نرسه .چرا این موقت و عقد داعم تبدیل به ثبت ازدواج نمیشه که اینقدر حرام خوری و حق پایمال نشه

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر