تیتر کوتاه بررسی کرد؛

حقوق ۳۰۰ میلیون تومانی برای این معلمان

در این گزارش به بررسی وضعیت حقوق معلمان در انگلستان پرداختیم.

حقوق ۳۰۰ میلیون تومانی برای این معلمان

به گزارش تیتر کوتاه - حقوق معلمان در انگلستان به چند عامل وابسته است: نوع مدرسه‌ای که در آن تدریس می‌کنند، موقعیت جغرافیایی مدرسه و سطح حقوقی که برایشان تعیین شده است. مدارس دولتی و غیردولتی هر کدام قوانین و بازه‌های حقوقی خاص خود را دارند.

برای معلمان مدارس ابتدایی و دبیرستان، اگر معلم واجد شرایط باشد، حداقل حقوق او حدود ۳۰٬۰۰۰ پوند خواهد بود، البته در لندن این مبلغ بیشتر است. نکته قابل توجه این است که حقوق معلمان هر ساله مورد بازبینی قرار می‌گیرد و معمولاً افزایش می‌یابد، هرچند این امر به عملکرد مدرسه و مدیریت آن بستگی دارد. یک معلم عادی می‌تواند طی پنج سال حداقل ۴۱٬۳۳۳ پوند درآمد داشته باشد که در لندن این میزان بالاتر خواهد بود.

برای معلمانی که مسئولیت‌های بیشتری دارند یا در نقش‌های مدیریتی فعالیت می‌کنند، حقوق بالاتری نیز در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال، اگر معلم پیشرو باشید، حقوق شما می‌تواند از ۴۷٬۴۱۷ پوند آغاز شود و بسته به موقعیت جغرافیایی تا ۸۱٬۰۵۱ پوند نیز برسد.

مدیران مدارس نیز وضعیت مشابهی دارند و حقوق آن‌ها بین ۵۳٬۳۸۰ تا ۱۳۹٬۸۹۱ پوند متغیر است. هرچه مدرسه بزرگ‌تر و مسئولیت‌ها بیشتر باشد، حقوق نیز افزایش می‌یابد.

اگر معلمی واجد شرایط نباشد، می‌تواند در برخی مدارس مشخص شده فعالیت کند. این معلمان حقوق کمتری دریافت می‌کنند و از مزایای مشابه معلمان واجد شرایط برخوردار نمی شوند. به عنوان مثال، حقوق آن‌ها بسته به منطقه جغرافیایی بین ۲۰٬۵۹۸ تا ۳۷٬۳۶۲ پوند متغیر است.

یکی از مزایای شغل معلمی در انگلستان این است که نسبت به مشاغل دیگر، تعطیلات بیشتری دارند. معلمان تمام وقت در طول سال ۱۹۵ روز کار می‌کنند، در حالی که در مشاغل اداری این عدد به‌طور میانگین ۲۲۷ روز است.

با توجه به این شرایط اگر میانگین حقوق معلمان در انگلستان از ۳,۸۷۷ در ماه تا ۶,۷۵۴ (۲۹۴ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان تا ۵۱۳ میلیون و ۳۰۴ هزار تومان) می باشد.

در نهایت، باید گفت که طرح بازنشستگی معلمان در انگلستان نیز یکی از طرح‌های محبوب و قابل توجه است. این طرح بر اساس حقوق تدریس شما محاسبه می‌شود و مزایای بیمه‌ای نیز دارد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • مجد کوهبنانی

    متاسفانه در ایران نگاه مسئولین به آموزش و پرورش یک وزارتخانه مصرفی می باشد وتا زمانی این تفکر در مسئولین باشد اتفاق خاصی نمی افتاد در صورتیکه در دیگر جوامع پیشرفته آموزش و پرورش به عنوان وزارتخانه مادر وتولید کننده دانایی وبدنه متفکر جامعه می باشد و موتور پیشرفت جامعه می باشد و مسیر توسعه و پیشرفت جامعه از آموزش و پرورش می گذرد

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر