منتظر سهمیه بنزین جدید باشید

۶۰ لیتر سهمیه بنزین شهریورماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد پنجشنبه (یکم شهریورماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

منتظر سهمیه بنزین جدید باشید

این ششمین سهمیه بنزین ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

 

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    هر وقت حقوقها دلاری شد و سطح تورم برابر دیگر کشورهای رده اول و صادر کننده نفت رسید آن وقت نسبت به گران کردن بنزین تصمیم گیری شود لطفا کمتر با این خبرهایتان، روح و روان مردم بخصوص قشر کم درآمد و بدون درآمد جامعه را به بازی بگیرید و به مردم استرس وارد نکنید.سپاس

  • عباس حاتمی

    سلام من خودم یه شهروند متوسط جامعه هستم وشکرخدا صاحب خانه وماشین زن وفرزندهستم وماهانه میانگین بین ۱۲تا۱۶میلیون ازطریق تاکسی اینترنتی درآمددارم وبه سختی امرارمعاش میکنم وهرروقت خبردنبال میکنم تا اسم بنزین وسهمیه و...میاد به خدا دست ودلم می لرزه.چه برسه به آن بنده خدایی که سطح پایینی داره .خدایی این مردم گناه دارن اینقدر مردم را نچزونید این مردم گناه دارن .الان متاسفانه درآمد به ریاله ومخارج به دلار.وای به روزی که این زودپز منفجر بشه.

  • ناشناس

    باسلام‌
    جلوی مافیای قاچاق ودزدی مدیران گرفته شود.
    تعادل مصرف بدست می آید.

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر