دستور ویژه رهبر انقلاب درباره حقوق فرهنگیان

رهبر انقلاب با کاهش سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت و گاز برای سال جاری به درخواست رئیس‌جمهور موافقت کردند.

دستور ویژه رهبر انقلاب درباره حقوق فرهنگیان

با پیشنهاد مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور مبنی بر کاهش سهم صندوق توسعه ملی به میزان ۲۰ درصد در امسال، رهبر انقلاب اسلامی با این پیشنهاد موافقت کردند.

بر این اساس مبلغ ۳۵۰ همت به صورت قرض از صندوق توسعه ملی به بودجه عمرانی دولت اضافه شد. با این اصلاح، مشکل پرداخت دیون گندمکاران و مسائل کامیونداران و تهیه برخی اقلام دیگر حل شد.

بر اساس مصوبه نمایندگان مجلس در بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت و گاز ۴۰ درصد تعیین شده بود.

شب گذشته نیز رئیس‌جمهور در نخستین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم با اشاره به این موضوع، گفته است:

«در حال حل مشکل فرهنگیان، پرستاران، داروسازان، کشاورزان هستیم. گفتند وارث چیزی خوبی شدیم ولی پول به اندازه کافی نیست. نمی‌خواهم گلایه کنم ولی از رهبری اجازه گرفتیم یک مقدار از صندوق توسعه ملی برداریم و یک مقدار از بدهی‌ها را تسویه کنیم؛ قدردان رهبری هستم.»

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • سلام

    وارث چیز خوبی شدیم ولی پول نیست .!!!!!!!!!!!!!!!!

  • بلا

    برخی یا بسیاری اقدامات مفید از هر مسئولی ادامه که نمی آید ریشه کن می شود مثل بیمه درمانی که آقای روحانی ایجاد نمود مگر خرجش برای کشور چقدر بود که آقای رئیسی مرحوم به فکر صرفه جوئی افتاد و دست کرد توی همچین چاله چوله ای یک گروه روستائی و طبقات با امکانات و حقوق پایین افتادن به درد سرنظام ارجاع و برای گروهی از پزشکان منبع درآمد شد مگه توی قانون اساسی بیمه درمان رایگان نداریم.

  • بلا

    ولی این عیدی پایان سال برای زنان و اولاد کارمندان را از کجا درآوردین.مگر کارمندانی نداریم که تمام حقوق و سرمایه آنان بلوکه شده توسط عده ای زنان است. پول کرایه و لباس هم براشون نمونده. این جوری (خانواده) جامعه اسلام و انقلابی را مستحکم میکنن. کارمندی که سکه 40 تا 50 میلیونی می دهد یکی دومیلیون برایش هیچی نمیشه ولی این هم مصداقی از زن پرستیه.خدا مرا ببخشاید به نظر من این طور میاد. خود مو بدهکار مهریه نیستم ولی خودتون را جای اونها قرار بدهین.من بدبختم مسئول بیان این مسائل هستم.تو ر ا خدا خیلی به زن میدون دادین.این رسم بد را ادامه ندهید. پول و بودجه هست برای عیدی به همه بدهین.

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر