ترامپ: با هریس شغلتان را به باد می‌دهید!

دولت ترامپ در یک نشست خبری در هریسبورگ به ساکنان پنسیلوانیا گفت که آن‌ها «چاره‌ای جز رأی دادن به او» ندارند، حتی اگر او را دوست نداشته باشند.

ترامپ: با هریس شغلتان را به باد می‌دهید!

به گزارش تیتر کوتاه - ترامپ در واکنش به پخش یک کلیپ از کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، که در آن وعده داده بود به محض ورود به کاخ سفید، ممنوعیت فدرال برای شیلینگ (فرکینگ) را اجرا می کند، گفت: «پنسیلوانیا نمی‌تواند ریسک کند که این جواب درست باشد.»

بیشتر بدانید : "Federal fracking ban" یا ممنوعیت فدرال فرکینگ به معنای "شکست هیدرولیکی" است. شکست هیدرولیکی یک روش استخراج نفت و گاز است که در آن با استفاده از فشار بالا و مایعات خاص، سنگ‌های زیرزمینی شکسته می‌شوند تا منابع انرژی استخراج شوند. 

ممنوعیت فدرال فرکینگ به معنای تصویب قانونی در سطح فدرال است که استفاده از این روش را در مناطق خاص یا در سطح کلی کشور ممنوع می‌کند. این گونه ممنوعیت‌ها معمولاً به دلیل نگرانی‌های زیست‌محیطی و تأثیرات منفی بالقوه بر آب‌های زیرزمینی، کیفیت هوا، و سایر مسائل مرتبط با محیط زیست تصویب می‌شوند.

او سپس به حضار گفت: کامالا هریس این کار را انجام خواهد داد. هیچ شکی نیست که من اجازه این کار را نخواهم داد. اگر او برنده انتخابات شود، هیچ شیلینگی در پنسیلوانیا نخواهید داشت. شما ۵۰۰ هزار شغل دارید. فکر کنید، این بزرگ‌ترین کسب‌وکار شماست و بخش بزرگی از درآمدتان نیز از این مدل استخراج نفت و گاز است، و شخصی که می خواهید به عنوان رئیس جمهوراتان انتخاب کنید اجازه نمی‌دهد این استخراج انجام شود. شما نمی‌توانید ریسک کنید. چاره‌ای انتخاب من به عنوان رئیس جمهور ندارید. باید به من رأی دهید. حتی اگر من را دوست نداشته باشید!

ترامپ افزود، «حتی اگر من را دوست نداشته باشید، می‌توانید بنشینید و بگویید، 'این آدم را نمی‌توانم تحمل کنم، اما به او رأی خواهم داد. شما بزرگ‌ترین در کشور در این زمینه هستید. آمریکا دو تا از بزرگ‌ترین سایت‌های استخراج نفت و گاز جهان را دارد. این یک کسب‌وکار عظیم برای پنسیلوانیا است و نمی‌توانید ریسک آن را به جان بخرید.»

به نقل از مدیاایت، او در پایان گفت، «او اجازه نخواهد داد پروژه ممنوعیت فدرال فرکینگ به انجام برسد.»

کامالا هریس که بارها در مورد برخی سیاست‌ها تغییر نظر داده است به CNN گفت که باوجود اظهارات قبلی‌اش، او برنامه‌ای برای ممنوعیت فدرال فرکینگ ندارد. او در مصاحبه‌ای با دانا بش گفت، «آنچه که من دیده‌ام این است که ما می‌توانیم رشد کنیم و یک اقتصاد انرژی پاک را بدون ممنوعیت فدرال فرکینگ افزایش دهیم.»

فاطمه مشتاقی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر