بنگاه‌های املاک زیر ذره بین تعزیرات حکومتی

معاون سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تاکنون حدود هزار و ۲۰۰ بازرسی از بنگاه‌های املاک انجام شده که در ۴۰۰ مورد این بازرسی‌ها تخلفاتی مشاهده شده است.

بنگاه‌های املاک زیر ذره بین تعزیرات حکومتی

به گزارش تیترکوتاه؛ احمد جعفری نسب معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: متاسفانه برخی از مشاورین املاک تخلفی می‌کنند؛ مثلا کد رهگیری که از وظایف مشاورین املاک هست را انجام نمی‌دهند و تعرفه‌های کمیسیون‌هایی که مشخص شده متاسفانه اجرا نمی‌شود و مازاد از تعرفه از مشتریان دریافت می‌کنند.

وی افزود: از دیگر تخلفا ت برخی از مشاورین املاک معاملات صوری و دلالی‌های مازادی است که باعث گران فروشی صوری شده و تعزیرات در این زمینه ورود کرده است.

جعفری نصب گفت: حدود هزار و ۲۰۰ بازرسی از بنگاه‌های مشاورین املاک انجام شده که در ۴۰۰ مورد این بازرسی‌ها تخلفاتی مشاهده شد و ۸۵ پرونده تخلفاتی تشکیل و برخورد‌های قانونی با متخلفان انجام شد.

وی همچنین اظهار کرد: حدود ۸ مورد از بنگاه‌های املاک متخلف پلمب شدند.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برخورد‌های انجام شده در روند تثبیت قیمت‌ها در موضوع خرید و فروش و اجاره مسکن تاثیرات بسیار خوبی داشته است.

وی اظهار کرد: قطعا این طرح ادامه پیدا خواهد کرد و مردم اگر شکایتی داشته باشند حتما با ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند.

 

حجم ویدیو: ۳.۷۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۰ دانلود ویدیو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر