بالاخره قیمت خودروی چینی پرحاشیه مشخص شد

کراس اوور لاماری ایما، که محصول مونتاژی شرکت آرین پارس موتور با ظاهر مدرن و خاص خود و مشخصات فنی مناسب، به یکی از جذابترین گزینه‌های بازار تبدیل شده است. شورای رقابت همزمان با طرح تکمیل وجه خریداران این خودرو با موعد تحویل پاییز، قیمت کارخانه‌ای مورد تایید این شورا برای محصول لاماری ایما اعلام کرد.

بالاخره قیمت خودروی چینی پرحاشیه مشخص شد

لاماری ایما در آخرین قیمتگذاری شورای رقابت بدون مالیات و هزینه‌های جانبی ۱۲،۰۱۴،۰۹۸،۰۹۵ ریال معادل ۱ میلیارد ۲۰۱ میلیون تومان اعلام شده است.

لاماری ایما از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۹۵ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور در ۱۵۰۰ دور در دقیقه استفاده می‌کند. این خودرو دارای یک جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه (تر) WDCT است که نیروی تولیدی را به محور جلو منتقل می‌کند. با پیشرانه توانمند و گیربکس هماهنگ، لاماری ایما توانسته است شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۹.۵ ثانیه به ارمغان بیاورد.

امکانات و تجهیزات لاماری ایما

این خودرو دارای کیسه هوای راننده و سرنشین جلو است که در صورت بروز حادثه، ایمنی شما را تضمین می‌کند. سیستم صوتی لاماری ایما شامل صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، بلوتوث و ۶ بلندگو است که تجربه‌ای لذت‌بخش از گوش دادن به موسیقی را برای شما فراهم می‌کند.

این خودرو با داشتن سیستم‌های ترمز و پایداری ABS، EBD، ESC، HDC، HAC، TCS، HBA و BAS، امکان کنترل کامل خودرو را در شرایط مختلف به شما می‌دهد.

لاماری ایما همچنین دارای صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۶ جهت، قابلیت تنظیم ارتفاع نور جلو، آینه‌های برقی به همراه گرمکن، صفحه نمایش دیجیتالی کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی، فرمان چرمی دی کات، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور، چراغ مخصوص روز، روکش چرمی صندلی‌ها، کروز کنترل، سیستم تصفیه هوا AQS، سانروف پانوراما، سنسور پارک، کول باکس و قابلیت اتصال WiFi است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر