اختصاصی تیترکوتاه؛

عذاب خریداران آیفون ۱۴ تمام شد / شگرد جدید برای رجیستری

خریداران آیفون ۱۴ مدت هاست که با مشکل رجیستری مواجه هستند اما به نظر می‌رسد که با یک دستگاه این مشکل تا حدودی حل شده است.

عذاب خریداران آیفون ۱۴ تمام شد / شگرد جدید برای رجیستری

دستگاهی در بازار خرید و فروش می‌شود که از طریق بلوتوث به آیفون ۱۴ متصل شده و امکان استفاده از ۲ سیم کارت را خواهد داشت.

هر چند که برای استفاده از آنتن گوشی همیشه باید این دستگاه همراهتان باشد اما به نظر می‌رسد مشکل رجیستری را حل خواهد کرد.

در ادامه تصویر آگهی این دستگاه و نحوه استفاده از آن آورده شده است.

رجیستر-آیفون۱۴

ماجرای تولید آیفون ۱۴

آیفون ۱۴، گوشی هوشمندی است که توسط شرکت اپل در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شد. این گوشی دارای صفحه نمایش OLED با اندازه ۶.۱ اینچ و رزولوشن ۱۱۹۴ در ۲۵۶۰ پیکسل است. آیفون ۱۴ دارای یک سیستم دوربین دوگانه است، که یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لنز واید و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض در آن قرار دارد.

آیفون ۱۴ با پردازنده A15 Bionic اپل کار می‌کند و دارای سه حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است. این گوشی همچنین دارای شبکه 5G، Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۰ و NFC است.

در مورد طراحی، آیفون ۱۴ دارای طراحی جدیدی است که شامل بدنه ساخته شده از آلومینیوم با لبه‌های مسطح و قرارگیری دکمه ساید در سمت راست آن است. این گوشی در رنگ‌های مختلفی از جمله سفید، مشکی، قرمز، آبی و سبز عرضه شده است.

آیفون ۱۴ همچنین دارای سیستم عامل iOS ۱۵ است که شامل برخی از ویژگی‌های جدید مانند دسترسی به مشاهدات در زمان واقعی برای نقشه‌های اپل، بهبودهای در امنیت و حریم خصوصی و پشتیبانی از ترجمه صوتی برای برخی زبان‌ها است.

قیمت آیفون ۱۴ در بازار جهانی

قیمت آیفون ۱۴ در بازار جهانی، بسته به نوع حافظه داخلی و ویژگی‌های مختلف آن، متغیر است. در زیر قیمت‌های متوسط برای نسخه‌های مختلف آیفون ۱۴ در بازار جهانی آورده شده است:

  • نسخه با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت: حدود ۷۹۹ دلار
  • نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت: حدود ۸۴۹ دلار
  • نسخه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت: حدود ۹۹۹ دلار

مهم است به یاد داشته باشید که قیمت‌ها در بازارهای مختلف ممکن است متفاوت باشند و همچنین با گذشت زمان، قیمت‌ها ممکن است تغییر کنند

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر