مبلغ وام اربعین اعلام شد

افرادی که قصد سفر کربلا در ایام اربعین را دارند، پس از ثبت‌نام در سامانه سماح، می‌توانند از بانک ملی وام ۱۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

مبلغ وام اربعین اعلام شد

زائران پس از بازگشت از سفر اربعین، طی ۶ ماه (از تاریخ دریافت تسهیلات) می‌توانند نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنند. آخرین مهلت دریافت وام از چهارم مرداد ماه تا بیستم این ماه است.

بر اساس این گزارش، در آستانه اربعین حسینی، ثبت‌نام متقاضیان در سامانه سماح آغاز شده است. با توجه به پیش‌بینی ستاد مرکزی اربعین زائران تا ۲۰ شهریور می‌توانند برای زیارت اربعین ثبت‌نام کنند.

حمیدرضا محمدی، دبیر کمیته ثبت‌نام و اعزام ستاد مرکزی اربعین می‌گوید: همه زائران باید در سامانه سماح ثبت‌نام کنند. در این دوره افراد با اطلاعات شناسنامه می‌توانند وارد سامانه سماح شده و روند ثبت نام را طی کنند.

وی با بیان اینکه زائران باید مرز خروجی و ورودی زائران را در سامانه سماح انتخاب کنند، افزود: این اقدام برای ارائه بهتر امکانات ‌‌و خدمات به زائران است.

محمدی با بیان اینکه تا زمان پرداخت نشدن هزینه بیمه، ثبت‌نام قطعی نمی‌شود، خاطر نشان کرد: بیش از ۳۰۰ هزار نفر تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند که بخش قابل توجهی هنوز هزینه بیمه را نپرداختند. تا زمانی هزینه بیمه پرداخت و برگه زائر صادر نشود، ثبت‌نام قطعی صورت نگرفته است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر