در گفت و گوی «تیترکوتاه» با معاون مالی شهردار تهران مطرح شد

تعیین تکلیف بدهی‌های دولت به شهرداری

معاون مالی و اقتصادی شهری شهرداری تهران اعلام کرد: بخشی از طلب‌های شهرداری از دولت مربوط به عوارضی است که دستگاه‌های دولتی باید به مدیریت شهری بپردازند.

تعیین تکلیف بدهی‌های دولت به شهرداری

لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصادی شهری شهرداری تهران، در پاسخ به سوال تیتر کوتاه در خصوص بدهی‌های دولت به شهرداری گفت: « بدهی‌های دولت به شهرداری دو بخش است. یک مورد بدهی‌های دولت بابت مترو و یارانه بلیت‌ اتوبوس‌ها به شهرداری است که تقریبا رقمی در این مورد توسط سازمان مدیریت حسابرسی آمار گیری شده است.»

لطف-الله-فروزنده

وی افزود:  تصمیم بر این است که منبعی در اختیار دولت قرار گیرد به این صورت که یا این مقدار را به جای بدهی‌های ما به بانک‌ها می گذارند یا سهامی را در این مورد به ما اختصاص می‌دهند.

معاون مالی و اقتصادی شهری شهرداری تهران ادامه داد: بخش دیگری از طلب‌های شهرداری از دولت نیز مربوط به عوارض یا جرایمی است که دستگاه‌های دولتی باید به مدیریت شهری بپردازند. در همین زمینه جناب محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری کمیته‌ای را تشکیل داده‌اند و قرار است با مدیریت معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، تمام عوارض دستگاه‌های دولتی، بر اساس اسناد موجود تعیین تکلیف شود.»

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر