خانه‌های ۲۰ میلیاردی تهران + جدول قیمت

در گزارش امروز سری به بازار آپارتمان‌های لوکس زده‌ایم و می‌خواهیم ببینیم با ۲۰ میلیارد تومان در کدام مناطق تهران و با چه متراژی می‌توان خانه خرید.

خانه‌های ۲۰ میلیاردی تهران + جدول قیمت

۲۰ میلیارد تومان شاید رقم بزرگی به نظر می‌رسد، اما با همین مبلغ هم نمی‌توان در تهران یک خانه بالای ۲۰۰ متر خرید.حتی در برخی مناطق مانند، فرشته، ولنجک، زعفرانیه و فرمانیه ۲۰ میلیارد فقط کفاف خرید آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر را می‌دهد.

با بیست میلیارد می‌توان یک واحد ۱۶۰ متری ۲۵ ساله در سعادت آباد و یک واحد ۱۴۰ متری چهار ساله در قیطریه خرید. اگر در شهرک غرب به دنبال خانه ای۲۰ میلیاردی بگردیم می‌توان یک خانه ۱۷۰ متری ۱۵ ساله با این مبلغ پیدا کرد. در مناطقی مانند فرشته، فرمانیه، زعفرانیه و حتی ولنجک با ۲۰ میلیارد تومان تنها می‌توان به سراغ آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر رفت. با ۲۰ میلیارد می‌توان یک واحد ۱۰ سال ساخت ۹۵ متری در زعفرانیه خرید. در خیابان فرشته یک آپارتمان ۱۰۰ متری که نزدیک به ۲۰ سال قدمت دارد ۲۰ میلیارد تومان آگهی شده است. با ۲۰ میلیارد در ولنجک نیز می‌توان یک خانه ۸۷ متری ۴ ساله خرید.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره این که با بیست میلیارد تومان در کدام مناطق تهران و با چه متراژهایی می‌توان خانه خرید کسب می‌کنید. (قیمت‌ها به تومان است)

خانه-لوکس

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر تهران برای فروش گذاشته شده‌اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق نرخ مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر