نرخ اجاره خانه در محله حکیمیه تهران + جدول قیمت

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌‌ها در حکیمیه خواهیم‌ پرداخت.

نرخ اجاره خانه در محله حکیمیه تهران + جدول قیمت

محله حکیمیه در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است.این محله در منطقه ۴ شهر تهران قرار گرفته است بنابراین اگر قصد اجاره خانه در این منطقه را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده‌ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه در حکیمیه با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه‌ای برای اجاره نیازمند هستید.

 اگر قصد اجاره خانه در حکیمیه را دارید، یک واحد ۸۷ متری با پول پیش ۳۰۰ میلیونی و اجاره ۱۲ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

واحدی ۴ ساله در محله حکیمیه با متراژ ۹۲ متر و دو اتاق خواب و آسانسور، پارکینگ، انباری دارد را با پول پیش ۳۰۰ میلیونی و اجاره ۱۵ میلیون تومانی قیمت گدازی شده است.

برای اجاره واحد آپارتمانی۱۱۸ متری در حکیمیه با سه اتاق خواب درحالی که ۱ سال از ساخت آن گذشته باشد، به پول پیش ۵۰۰ میلیونی و اجاره ۱۴ میلیون تومانی احتیاج دارید.

اگر واحد بزرگ تر مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری در حکیمیه که ۱۲۷ متری است و سه اتاق خواب و آسانسور، پارکینگ، انباری دارد را با پول پیش۶۰۰ میلیون تومان و اجاره ۱۲ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

برای رهن کامل یک آپارتمان ۱۳۰ متری هم می‌توانید به محله حکیمیه مراجعه کنید در این محله یک واحد که به گفته آگهی دهنده نوساز بسیار لوکس و لاکچری سه خواب لوکیشن عالی کابینت ممبران غرق در نور بسیار خوش نقشه با رهن کامل ۱ میلیاردو ۳۵۰ میلیون تومان در حکیمیه اجاره کنید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه در حکیمیه به‌دست خواهید آورد.

خانه-حکیمیه

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در محدوده حکیمیه برای اجاره گذاشته شده‌اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر