آخرین وضعیت حقوق بازنشستگان؛

افزایش ۴۲ درصدی متوسط حقوق بازنشستگان

در این گزارش آخرین وضعیت حقوق و دریافتی بازنشستگان کشوری را مورد بررسی قرار دادیم.

افزایش ۴۲ درصدی متوسط حقوق بازنشستگان

بررسی‌ها نشان می‌دهد متوسط حقوق بازنشستگان کشوری نسبت به خرداد سال قبل حدود ۴۲ درصد افزایش داشته است.

آخرین آمارهای منتشره از سوی صندوق بازنشستگی کشوری نشان می‌دهد، تعداد بازنشستگان دولتی که حقوق‌بگیر صندوق بازنشستگی کشوری هستند، در پایان خرداد امسال به یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۱۶۷ نفر رسیده است.

آخرین آمارهای منتشره از سوی صندوق بازنشستگی کشوری نشان می‌دهد، تعداد بازنشستگان دولتی که حقوق‌بگیر صندوق بازنشستگی کشوری هستند در پایان خرداد امسال به یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۱۶۷ نفر رسیده که نسبت به پایان خرداد سال ۱۴۰۲ معادل ۳.۵ درصد افزایش یافته است.

براساس این آمار، در پایان خرداد امسال (برای کل برقراری‌ها) معادل ۱۱ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان بوده که نسبت به خرداد سال گذشته حدود ۴۲ درصد افزایش داشته است؛ این افزایش عمدتا ناشی از اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری در پاییز ۱۳۹۹ و استمرار اجرای آن تا سال ۱۴۰۲ بوده است.

ازسوی دیگر افرادی که درسال ۱۴۰۲ بازنشسته شده وحقوق بگیر صندوق بازنشستگی شده‌اند، میانگین نخستین حقوق بازنشستگی آنان معادل ۱۴ میلیون ۷۲۰ هزار تومان بوده، این در حالی است که میانگین آخرین حقوق اشتغال آنان ۱۵ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان بوده است.

توزیع درآمدی بازنشستگان دولتی تا پایان خرداد امسال نشان می‌دهد حدود ۱.۵ درصد تعداد بازنشستگان که بیش از ۲۳ هزار نفر را شامل می‌شود حقوقی بیش از ۲۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    غلط کردی دروغگوی بس شرف

  • ناشناس

    با نشر دروغ و دروغ پراکنی مملکت داری نمیشه

  • ناشناس

    مزخرفات حال به هم زن

  • امیر

    اینکه سال قبل چه کردید ول کنید و منت هم نزنید با این تورمی که از ندانم کاری بوجود آوردید حالا بگویید چه کاری انجام خواهید داد تا جبران شود

  • محمدولایی بازنشسته

    لعنت خدا ورسول واه یتیمان به ان کسی که این مطلب دروغ را در مورد باز نشسته های کشوری نوشت::::: بنده با شاغل همترازم هفت میلیون وهشتصد فاصله دارم::::: جهنم منتظرتانه::::

  • ناشناس

    خب عوضی آشغال که هی زر مفت سر میدی از افزایش قیمتها هم سخن بگو همش یکطرفه راه میری

  • رضا

    قتی هیچ خبری از افزایش حقوق جدید در کار نیست پس چرا تیتر میزنی و با خوانندگان تیتر بازی میکنی ؟

  • بازنشسته

    به عنوان یک نفر بازنشسته این خبر را تکذیب می کنم ، بازنشسته ای هم از همکاران و دوستان نمی شناسم ، بیشتر از ۲۰ درصد اول سال به حقوقش چیزی اضافه ده باشه

  • ارش

    همسان‌سازی‌حقوق‌بازنشستگان‌تامین‌اجتماعی
    چه‌شد.

  • ناشناس

    واقعا متاسفم براتون که با روح و روان بازنشستگان بازی میکنید با این اخبار کذبتان

  • مالک باقرزاده

    با قطره چکانی نمیتوانید به سر بازنشستگان کلاه بزارید در طول برنامه هفتم بسیاری از بازنشستگان به دیار ابدی پیوسته اند.ضمنا چرا پول برای غزه ای ها وفلسطینیان هست برای مسلح کردن تروریستها تیلیاردها پول هزینه میکنید ولی برای بازنشستگان که سهم بزرگی در پیروزی انقلاب داشتند ودر سایه زحمات همین بازنشستگان صاحب منصب وسرمایه شده اید .الان بازنشستگان را نیروهای مصرفی حساب میکنید وظلم نابخشودنی به بازنشستگان میکنید.

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر