اختصاصی تیترکوتاه؛

خرید مکمل سوخت خودرو چقدر خرج روی دستمان می‌گذارد؟ + قیمت

در این گزارش به بررسی آخرین قیمت انواع مکمل سوخت خودرو پرداختیم.

خرید مکمل سوخت خودرو چقدر خرج روی دستمان می‌گذارد؟ + قیمت

مکمل سوخت خودرو یا افزودنی سوخت، محصولاتی هستند که به سوخت اصلی خودرو اضافه می‌شوند تا عملکرد و کارایی آن را بهبود ببخشند. این محصولات معمولا به صورت مایع یا پودر موجود هستند و شامل ترکیباتی هستند که برای بهینه‌سازی احتراق و تمیز کردن سیستم سوخت‌رسانی خودرو استفاده می‌شوند.

مکمل سوخت خودرو می‌تواند برای افزایش قدرت موتور، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلاینده‌ها، بهبود راندمان سیستم سوخت‌رسانی و طول عمر موتور مفید باشد. این محصولات معمولا بر اساس نوع سوخت خودرو و نوع موتور توصیه می‌شوند و باید دستورالعمل تولید‌کننده را رعایت کنید.

قبل از استفاده از هر نوع مکمل سوخت خودرو، بهتر است با دستورالعمل تولید‌کننده خودرو آشنا شوید و توصیه‌هایی را که در مورد استفاده از این محصولات می‌دهد را رعایت کنید. همچنین، بهتر است قبل از استفاده در مورد مزایا و عوارض احتمالی این محصولات با کارشناسان حوزه مشورت کنید.

مکمل سوخت خودرو به عنوان یک ماده افزودنی به بنزین اضافه می‌شود و به منظور بهبود عملکرد خودرو و کاهش مصرف سوخت استفاده می‌شود. برخی از مزایای استفاده از مکمل سوخت خودرو شامل افزایش توان موتور، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلاینده‌های خروجی از دوده خروجی موتور و افزایش عمر مفید موتور می‌باشد.

نوع مکمل سوخت خودرو بستگی به نوع خودرو و نوع مصرف آن دارد. برخی از مکمل‌های سوخت خودرو شامل اتانول، متانول، بوتانول، اکسیژن، نیتروژن و آرگون می‌باشند. همچنین، برخی از شرکت‌های تولید‌کننده مکمل سوخت خودرو شامل STP، Lucas Oil و Royal Purple می‌باشند.

قبل از استفاده از هر نوع مکمل سوخت خودرو، بهتر است با توصیه‌های تولید‌کننده خودرو و همچنین توصیه‌های تولید‌کننده مکمل سوخت خودرو آشنا شوید.

در ادامه قیمت جدید انواع مکمل سوخت خودرو را بررسی کردیم. با تیترکوتاه همراه باشید.

براساس آگهی‌های اینترنتی، مکمل سوخت و اکتان بوستر خودرو اکتان پلاس مدل Q۷۷ حجم ۳۴۵ میلی لیتر ۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان است.

اکتان بوستر و مکمل سوخت وینز مدل Octane Booster حجم ۳۲۵ میلی لیتر ۳،۴۵۰،۰۰۰ تومان قیمت دارد.

اکتان بوستر و تمیز‌کننده سیستم سوخت اس تی پی مدل Power Boost حجم ۲۰۰ میلی لیتر ۳۲۵،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

مکمل سوخت خودرو وینز مدل Octane Booster حجم ۳۲۵ میلی لیتر ۲۹۹،۰۰۰ تومان است.

همچنین مکمل سوخت خودرو فستر توربو مدل اکتان پلاس کد ۸۴ حجم ۴۰۰ میلی لیتر ۷۷،۵۰۰ تومان است.

اکتان و مکمل سوخت خودرو فستر مدل f۴ حجم ۴۰۰ میلی لیتر ۵۱،۰۰۰ تومان قیمت دارد.

مکمل-سوخت1

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر