به این افراد زمین واگذار میشود اما به این شرط!

از نظر نهضت ملی مسکن، مردمی‌سازی پروژه از طریق واگذاری زمین به افراد می‌تواند تازه‌ترین راهکار برای تسریع در ساخت و ساز مسکن ملی باشد.

به این افراد زمین واگذار میشود اما به این شرط!

 اگر چه آمارهای منتشر شده از روند پیشرفت نهضت ملی مسکن، نشان از سرعت پایین ساخت و ساز و تحویل تعدادی واحد مسکونی است اما کارشناسان معتقد هستند مردمی‌سازی نهضت ملی، راه‌ حل خوبی برای سرعت بخشیدن به پیشرفت پروژه‌ ساخت مسکن ملی است.این خبر خوشحال کننده ای بود که می توان اینطور تصور کرد که سرعت واگذاری زمین و در نهایت سرعت ساخت و ساز در پروژه مسکن ملی قرار است افزایش یابد.

واگذاری زمین به مردم جهت ساخت مسکن، مهم‌ترین اقدام برای مردم‌ سازی نهضت ملی مسکن است. زیرا در حالت عادی با توجه به اینکه توان مالی افراد به یک میزان نیست و آورده‌هایی که افراد دارند، متفاوت است، اگر پروژه با مشکل مالی مواجه شود، ساخت آن زمانبر خواهد شد.

افرادی که فاقد مسکن و دارای شرایط  متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن هستند و تمایل به مهاجرت معکوس  را دارند، می توانند از شرایط  تسهیلات ساخت مسکن بنیاد مسکن استفاده کنند.

به گفته معاون بازسازی بنیاد مسکن، هزینه های ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن براساس ارزیابی های صورت گرفته در صورتی که به صورت ویلایی و کوتاه مرتبه اجرایی شود بسیار کمتر از پروژه های بلند مرتبه خواهد بود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر