جزئیات واریز حقوق بازنشستگان؛

حساب این افراد امشب شارژ می‌شود / بازنشستگان منتظر واریزی جدید باشند

قرار است تا پایان وقت اداری امروز مستمری تمام بازنشستگان واریز شود.

حساب این افراد امشب شارژ می‌شود / بازنشستگان منتظر واریزی جدید باشند

در چند وقت اخیر واریز حقوق بازنشستگان و مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی با مشکل مواجه شده است. ظاهرا این مشکل ادامه دارد و در پایان هر ماه بخشی از بازنشستگان حقوق هایشان را به موقع دریافت نمی‌کنند.

دبیر کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: حتماً تا پایان وقت اداری امروز مستمری تمام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی به حساب‌شان واریز خواهد شد.

علی اکبر عیوضی (دبیر کانون بازنشستگان کارگری تهران) در ارتباط با تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: سه ماه است که مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با یک یا نهایت دو روز تاخیر پرداخت می‌شود.

به گفته وی، تا پیش از این، پرداخت‌ها براساس جدول الفبای اعلامی صورت می‌گرفت ولی در سه ماه اخیر معمولاً در پرداخت‌ها یک روز تاخیر اتفاق افتاده است.

روز گذشته تعدادی از بازنشستگان در تماس با ما اعلام کردند که باید روز قبل مستمری مهر خود را دریافت می‌کردند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است؛ عیوضی با بیان اینکه حتماً تا پایان وقت اداری امروز مستمری تمام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی به حساب‌شان واریز خواهد شد؛ گفت: بازنشستگان اطمینان داشته باشند که امروز (سی مهرماه) حتماً حقوق‌ها واریز می‌شود.

این فعال صنفی بازنشستگان اضافه کرد: بازنشستگان به خصوص حداقل‌بگیران در روزهای پایانی هر ماه با مشکل کمبود پول مواجه می‌شوند و این به دلیل ناچیز بودن مستمری‌ها امری طبیعی‌ست؛ از این رو پرداخت بدون تاخیر و طبق برنامه مستمری بازنشستگان کارگری اهمیت بسیار دارد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • یاعلی

    چراهرماه میگین که قرارمعوقات پرداخت شوداماهیچ خبری ازواریزنیست

  • محمد

    این سایت ها فقط دوروغ میکن خیلی پست و عوضی هستید

  • ناشناس

    همسان سازی در این مجلس واین دولت درست شدنی نیست وحرفه ها، انان دورغ وجنبه شوی انتخاباتی دارد

  • ناشناس

    مثل اینکه انجا بیکار نشستین نمیداانید چکار کنیید ور میدارین حرف های الکی برای خودتان می‌نویسید انهم بیچاره تر ازکارگران پیدا نمیکنید یکبار هم بنویسید ازنماینده کارگران یانماینده گان مجلس که هیچ کدام به فکر کآ ر گر نیستن وحرفهای هم میزنند مثل شما همش خالی بندیه

  • ناشناس

    باز هم دروغ

  • مجتبی رجبی

    شما مسولان برنامه وبودجه صندوق بازنشستگی کشوری بااین همه خلف وعده ودروغ ابروی نظام و دولت رابرده اید اگر قراره افزایش حقوقی اعمال وواریزشود تاکی وعده سرخرمن میدهید چرا همش این برج و ان برج می کنید همه دروغ از مسلمانی و انقلابی بودن شما چون با مردم با صداقت سخن نمی گویید ۰

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر