اختصاصی تیترکوتاه؛

خرید سر اگزوز خودرو چقدر پول می‌خواهد؟ / قیمت جدید سر اگزوز انواع خودرو

در این گزارش به بررسی قیمت جدید انواع سر اگزوز خودرو پرداختیم.

خرید سر اگزوز خودرو چقدر پول می‌خواهد؟ / قیمت جدید سر اگزوز انواع خودرو

اگزوز قطعه‌ای است که هم در خودرو و هم در سایر وسایل نقلیه وجود دارد تا گازهای حاصل از احتراق در موتور را به بیرون هدایت کند. شاید این تعریف ساده‌ای از اگزوز باشد چراکه اگزوز وظایف دیگری نیز به عهده دارد. اگزوز علاوه بر اینکه گازها و دود حاصل از واکنش‌های شیمیایی در خودرو را به بیرون هدایت می‌کند وظیفه دیگری از جمله کاهش دما، کاهش آلاینده‌ها و کاهش صدا را نیز به عهده دارد. اگزوز تنها یک لوله فلزی نیست بلکه از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام نقش مهمی در انجام وظایف کلی اگزوز ایفا می‌کنند که در ادامه به تشریح اجزای تشکیل دهنده آن می‌پردازیم.

خرید یک سر اگزوز خودرو می‌تواند باعث عملکرد بهتر، صدای بهتر و ظاهر بهتر خودرو شما شود. با این حال، اجازه دهید با آن روبه‌رو شوید. بیشتر مردم پولی برای خرید و بستن یک کیت عملکرد کامل ندارند. در واقع، بیشتر مردم به دنبال اضافه کردن قدرت اضافی به اگزوز خود نیستند و فقط می‌خواهند که بهتر به نظر برسد. می‌توانید تمام روز را صرف واکس زدن و شستن رنگ و کروم خودرو خود کنید تا آن را کامل کنید، اما هیچ وقت واکس زدن به تنهایی نمی‌تواند جلوه خودرو شما را به تنهایی متحول کند، در واقع شما نیاز به یک سر اگزوز دارید تا ظاهر خودرو شما را بهتر جلوه دهد.

خوشبختانه، خرید یک سر اگزوز پس از فروش که عالی به نظر می‌رسد یک راه‌حل مقرون به صرفه برای مشکل شما است. سر اگزوز در طیف گسترده‌ای از اشکال و رنگ‌ها وجود دارد و به راحتی توسط خود شما نصب می‌شود. همانطور که گفته شد، چند فاکتور مهم وجود دارد که باید هنگام خرید سر اگزوز پس از فروش در نظر بگیرید، تا مطمئن شوید که مناسب خودروی شما است و بهترین ارزش را از سرمایه‌گذاری خود به‌دست آورید.

بنابراین نخستین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا سر اگزوز‌ها با ابعاد لوله‌های خروجی اگزوز ماشین شما مطابقت دارند یا خیر. بهترین راه برای اطمینان از تناسب مناسب، خرید اگزوزهایی است که برای مدل و سال خودروی خاص شما ساخته شده‌اند. این اطمینان را حاصل کنید که می‌توانید سر اگزوز جدید را بدون هیچ تلاشی به لوله‌های اگزوز متصل کنید. در طرف مقابل، نکاتی با تناسب جهانی پیدا خواهید کرد که می‌توانند برای مدل‌های مختلف خودرو مناسب باشند، اینجاست که باید به تناسب توجه زیادی داشته باشید.

در ادامه قیمت جدید انواع سر اگزوز خودرو را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با تیتر کوتاه همراه باشید.

براساس آگهی‌های فروش آنلاین، سر اگزوز خودرو مدل دو لول، ۷۳۰،۰۰۰ تومان قیمت دارد.

سر اگزوز اسپورت مدل koch-۱۰۰ مناسب برای رنو ال نود، ۱۱۱،۲۸۰ تومان است.

سر اگزوز جی اس مدل TAKLOL-SHEK مناسب برای پراید ۱۶۸،۵۰۰ تومان قیمت دارد.

همچنین سر اگزوز رویال مدل dom-kaj مناسب برای پژو ۲۰۶، ۱۳۴،۲۵۰ تومان به فروش می‌رسد.

سر اگزوز مدل دو لول، ۴۸۶،۶۵۰ تومان است.

سر اگزوز ریموس مدل ریم آس، ۱۷۰،۰۰۰ تومان قیمت دارد.

گفتنی است، مرجع اصلی قیمت‌های ذکر شده سایت‌های فروش آنلاین کالا هستند و در بازه‌های زمانی متفاوت امکان تغییر در قیمت‌ها نیز وجود دارد. بر این اساس وب سایت تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد.

سراگزوز

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • مملی

    آخه سراگزوز میخوام چی کار کننم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر