قیمت خودرو فرانسوی | قیمت خودرو | خودرو مونتاژی | بازار خودرو

این پژو ۷۰ میلیون گران شد / چه خبر از قیمت جدید خودرو های فرانسوی

در این گزارش قیمت جدید خودرو های فرانسوی را بررسی می کنید.

این پژو ۷۰ میلیون گران شد / چه خبر از قیمت جدید خودرو های فرانسوی

پژو ۲۰۰۸، از سال ۲۰۱۳ به عنوان یک مدل کراس‌اوور جمع و جور شهری در تولیدات گروه خودروسازی پژو-سیتروئن جای گرفته و دو نسل از آن تا کنون به بازارهای جهانی عرضه شده است. از دهه ۹۰ شمسی، مردم ایران با این خودرو آشنایی شدند. پس از توافق برجام و لغو تحریم‌ها، شرکت ایران خودرو توانست قرارداد همکاری با شرکت پژو از فرانسه را منعقد کرده و تولید مشترک خودروهایی از جمله پژو ۲۰۰۸، پژو ۲۰۸ و پژو ۳۰۱ را در ایران آغاز کند. پژو ۲۰۰۸ از تابستان سال ۱۳۹۶ در خطوط تولید ایران خودرو تولید می‌شد و با ویژگی‌های فنی برتر و امکانات رفاهی و ایمنی مناسب، توانست نظر مشتریان ایرانی را به خود جلب کند. اما پس از خروج آمریکا از توافق برجام و بازگشت تحریم‌ها، تولید نسل اول پژو ۲۰۰۸ در کشور متوقف شد.

پژو ۲۰۰۸ یک خودرو مونتاژی فرانسوی در ایران است. قیمت شاسی بلند ایران خودرو برای مدل صفر سال ۹۹ به ۲ میلیاردو۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.این در حالی است که قیمت این پژو ۲۰۰۸، در تاریخ ۰۴ آبان ۱۴۰۲ ۲ میلیارد و ۱۳۰ بود که نشان می‌دهد این خودرو امروز ۷۰ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

همچنین قیمت پژو ۲۰۰۸ کارکرده سال ۹۶ با ۸۷ هزارکیلومتر کارکرد نیز یک میلیاردو۳۵۰ میلیون تومان شده است. قیمت تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک صفر نیز یک میلیارد است. قیمت تندر ۹۰ اتوماتیک کارکرده سال ۱۳۹۵ نیز ۵۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت سیتروئن C۳ صفر  در بازار خودرو یک میلیاردو۹۰۰ میلیون است و قیمت سیتروئن C۳ کارکرده سال ۹۷ نیز یک میلیاردو۵۵۰ میلیون شده است. قیمت خودروهای وارداتی فرانسوی را نیز در ادامه بخوانید.

قیمت بازار انواع خودروهای فرانسوی

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پژو ۲۰۰۸ مونتاژ ۱۳۹۹|ایران خودرو صفر   ۲٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو ۲۰۰۸ مونتاژ ۱۳۹۸ ۵۳,۰۰۰ ۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۰۸ مونتاژ ۱۳۹۶ ۸۷,۰۰۰ ۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک ۱۳۹۹  صفر  ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
رنو تندر ۹۰ اتوماتیک ۱۳۹۵ ۱۴۷,۱۷۳ ۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
سیتروئن C۳ مونتاژ ۱۳۹۸ |سایپا صفر  ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سیتروئن C۳ مونتاژ ۱۳۹۷ ۲۷.۰۰۰ ۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تالیسمان E۳ ۲۰۱۸  صفر ۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو کولیوس ۲۰۱۸  صفر ۴,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو داستر SE دو دیفرانسیل ۲۰۱۸ صفر ۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر