سرخ کن رژیمی | سرخ کن | بازار لوازم خانگی

با ۱.۶۰۰ میلیون هم می توان سرخ کن خرید / ارزان ترین و گران ترین سرخ کن در بازار چند؟

در این گزارش قیمت انواع سرخ کن بدون روغن را مشاهده می کنید.

با ۱.۶۰۰ میلیون هم می توان سرخ کن خرید /  ارزان ترین و گران ترین سرخ کن در بازار چند؟

سرخ کن رژیمی یک وسیله آشپزی است که به کمک روغن کمتری نسبت به سایر روش‌های سرخ کردن، غذاها را پخته و سرخ می‌کند. این وسیله با استفاده از هوای گرم و متحرک، غذا را پخته و سرخ می‌کند و در نتیجه غذاها کمترین مقدار چربی را جذب می‌کنند. سرخ کن رژیمی علاوه بر کاهش مصرف چربی، همچنین به حفظ و ثابت نگه داشتن مواد مغذی در غذا کمک می‌کند. با استفاده از این وسیله، می‌توان غذاهای خوشمزه و سالمی را تهیه کرد که دارای کمترین مقدار چربی و حفظ مواد مغذی هستند. همچنین، استفاده از سرخ کن رژیمی در طولانی مدت می‌تواند به حفظ سلامت قلب و عروق کمک کند و به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی مرتبط با مصرف بیش از حد چربی کمک کند.

در بازار لوازم خانگی قیمت سرخ کن  بوش مدل  bs-۶۶۰۰ مبلغ ۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت سرخ کن سیلورکرست مبلغ ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

Screenshot 2023-11-16 185511

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر