قیمت طلا | بازار طلا | قیمت سکه | بازار سکه

ریزش قیمت طلا ۱۸ عیار / حباب سکه کوچک شد

قیمت طلا و سکه، امروز در بازار نوساناتی دارد؛ طلا اندکی کاهشی اما سکه تمام افزایشی است. دلار امروز ثابت و انس اندکی کاهشی است.

ریزش قیمت طلا ۱۸ عیار / حباب سکه کوچک شد

قیمت طلا تحت تأثیر عدم پایداری و عوامل مختلفی قرار دارد. عواملی مانند عرضه و تقاضا، سیاست های مالی و اقتصادی دولت، تورم، نرخ ارز، شرایط جهانی، بحران های سیاسی و اقتصادی می توانند بر قیمت سکه و طلا تأثیرگذار باشند. برای مثال، افزایش عرضه سکه و طلا به بازار می تواند منجر به کاهش قیمت آن ها شود؛ در حالی که کاهش عرضه می تواند باعث افزایش قیمت آن ها شود.

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر، با حدود پنج هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، دو میلیون و 435 هزار و 400 تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات طلای 18 عیار، حدود دو میلیون و 437 هزار تومان قیمت داشت.

اما آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی و 28 میلیون و 947 هزار تومان است؛ حدود 98 هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته. دیروز سکه در همین ساعات، 28 میلیون و 885 هزار تومان معامله می‌شد.

نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز، با 98 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، حدود 25 میلیون و 696 هزار تومان معامله می‌شود.  دیروز در همین ساعات، سکه بهار آزادی در حدود 25 میلیون و 608 هزار تومان قیمت داشت.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 185 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به چهار میلیون و 987 هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز با حدود 121 هزار تومان کاهش، امروز به حدود یک میلیون و 788 هزار تومان رسیده است.

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در چهارمین روز هفته، نیم سکه با 50 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت 15 میلیون و 200 هزار تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات نیم سکه 15 میلیون و 235 هزار تومان قیمت داشت. حباب نیم سکه اما با حدود 178 هزار تومان کاهش، روی سه میلیون و 228 هزار تومان ایستاده است.

همچنین امروز ربع سکه، با 50 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت 10 میلیون و 250 هزار تومان داد و ستد می‌شود. دیروز در همین ساعات ربع سکه 10 میلیون و 290 هزار تومان قیمت داشت. حباب ربع سکه نیز با حدود 116 هزار تومان کاهش، به چهار میلیون و 259 هزار تومان رسیده است.

در این میان، سکه گرمی با 45 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت پنج میلیون و 795 هزار تومان معامله می‌شود. دیروز ظهر در همین ساعات، سکه گرمی پنج میلیون و 748 هزار تومان قیمت داشت. حباب این سکه نیز با حدود 10 هزار تومان افزایش، دو میلیون و 844 هزار تومان است.

هر مثقال طلا نیز با حدود 13 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت 10 میلیون و 553 هزار تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات هر مثقال طلا 10 میلیون و 569 هزار تومان معامله می‌شد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر