قیمت خودرو | بازار خودرو | قیمت پژو ۲۰۶

خریداران پژو ۲۰۶ دست بجنبانند / این خودرو در سربالایی قیمت افتاد

قیمت روز انواع خودرو پژو ۲۰۶ در بازار را در این گزارش مشاهده کنید.

خریداران پژو ۲۰۶ دست بجنبانند / این خودرو در سربالایی قیمت افتاد

قیمت خودرو در بازار تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت خودرو، تکنولوژی استفاده شده در ساخت، قابلیت‌های امنیتی و رفاهی، طراحی و برند خودرو و ... هستند. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، قوانین و مقررات دولتی، رقابت با سایر شرکت‌های خودروسازی، تقاضای بازار و ... هستند. بنابراین، قیمت خودرو در بازار تحت تأثیر مجموعه‌ای از عوامل داخلی و خارجی قرار می‌گیرد که هر یک از آن‌ها می‌تواند بر قیمت نهایی خودرو تأثیرگذار باشد.

رصد بازار خودرو نشان می‌دهد پرطرفدارهای ایران خودرو امروز افزایش قیمتی تا ۱۰ میلیون تومان داشتند. رشدی  که شاید بتوان یکی از دلایل رشد قیمت را به برداشت نادرست بازار از خبر توقف تولید برخی از خودروهای داخلی نسبت داد، خبری که نگاهی به آن نشان می‌دهد اکثر خودروهای موجود در فهرست آن پیش از این از خط تولید خارج شده بودند،‌ با این حال انتشار آن بازخورد نادرست بازار و در نهایت رشد قیمت پرطرفدارهای داخلی را به همراه داشت.  

از سوی دیگر رشد قیمت درحالی در بازار امروز رقم خورد که دلار نسبت به چهارشنبه هفته گذشته تغییر قیمت نداشت،‌ اما بازار خودرو نشان داد که با وجود ثبات نرخ دلار امروز حال و هوای افزایش داشته است.

براساس ارزیابی بازار در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امرزو «هایماS۸» با افزایش ۱۰ میلیونی بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS۸» ، «تارا اتوماتV۲»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز نسبت به چهارشنبه گذشته روند افزایشی به خود گرفت و با این شرایط امروز «قیمت پژو ۲۰۶ دنده‌ای» رشد ۶ میلیونی داشت و قیمت آن به ۴۸۶ میلیون تومان رسید. «هایما S۸ پلاس» هم در بازار رشد ۱۰ میلیونی را تجربه کرد و یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV۲» با رشد یک میلیون در بازار ۷۶۱ میلیون تومان قیمت خورد. «دنا پلاس ۶ دنده توربو» هم رشد ۲ میلیون تومانی داشت و ۷۴۰ میلیونی شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد یک میلیونی امروز ۸۰۳ میلیون تومان قیمت‌ خورد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار رشدی سه میلیونی داشت و ۶۱۰ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت-خودرو

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر