قیمت جدید سمپاش پشت تراکتوری اعلام شد.

سمپاش پشت تراکتوری از جمله ادوات مهم، در بخش کشاورزی جهت تسهیل در امور محلول پاشی انواع کود است، با توجه به اهمیت استفاده از این نوع سمپاش و کارایی آن قیمت جدید آن برای خریدی مطمئن اعلام شد.

قیمت جدید سمپاش پشت تراکتوری اعلام شد.

انواع سمپاش پشت تراکتوری

 

در قسمت قبل اشاره داشتیم که سمپاش پشت تراکتوری، جزو مهم ترین و کارآمدترین وسیله ها در امور کشاورزی است که سبب می شود، کار محلول پاشی مزارع و باغات و به بهترین نحو انجام شود.

در این خصوص سمپاش های سوارشونده پشت تراکتوری انواع مختلفی دارند که در هر یک از آنها با توجه به خصوصیت هایی که دارد و نوع نیاز کشاورز خریداری و مورد استفاده قرار می گیرد.

رایج ترین سمپاش پشت تراکتوری، سمپاش بوم دار است که به دلیل داشتن بوم و یا به اصطلاح بال هایی که دارد، محلول کود را به طور یکنواخت و به طور دقیق بر روی محصول سمپاشی می کند.

قطعات و لوازم یدکی سمپاش

بوم ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند که این نوع مزیت، در خصوص گیاهانی که ارتفاع رشد ساقه شان بلند شده است، به راحتی تنها با یک تنظیم پاشش محلول بر روی آنها صورت می گیرد.

بردیا-کشت

 

سمپاش پشت تراکتوری توربین زراعی بهترین برای مزارع شما

سمپاش توربین زراعی، نوعی دیگر از سمپاش پشت تراکتوری است که برای سمپاشی مزارع بزرگ و باغات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 این سمپاش‌ها از جریان هوای قوی برای پخش کردن سم به صورت ذرات ریز استفاده می‌کنند.

این سمپاش‌ها مجهز به یک توربین قوی هستند که هوای پرفشار تولید می‌کند.

جریان هوای تولید شده توسط توربین، سم را به صورت ذرات بسیار ریز در محیط پخش می‌کند.

سمپاش‌های توربینی قادر به پخش سم در ارتفاعات بالا هستند، بنابراین برای سمپاشی درختان بلند و باغات بسیار مناسب هستند.

سمپاش-توربین-زراعی

با استفاده از سمپاش توربین زراعی دیگر نگران محلول پاشی مزارع خود نباشید، زیرا سمپاش توربین زراعی با قدرت پرتاپ بالای محلول،  با حداکثر 50 مترهیچ جایی از زمین زراعی شما را بدون محلول پاشی نمیماند.

دیگر مزیت مهم سمپاش‌های توربین زراعی این است که دارای سیستم‌هایی برای تنظیم فشار و حجم سم پاشیده شده هستند که به کشاورزان امکان می‌دهد تا میزان سم مورد نیاز برای هر محصول را به دقت تنظیم کنند و اینگونه شاهد کاهش هزینه های مصرفی کود و سم هستیم.

سمپاش-هیدرولیکی

سمپاش پشت تراکتوری توربین باغی تضمین کننده ی بهره وری بیشتر

سمپاش پشت تراکتوری توربین باغی، به‌طور خاص برای سمپاشی در باغات و تاکستان‌ها طراحی شده است و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را برای این نوع کاربردها بسیار مناسب می‌کند.

سمپاش توربین باغی، دارای مخزن‌های بزرگ برای ذخیره حجم زیادی از سم هستند، که نیاز به پر کردن مکرر را کاهش می‌دهد، از این جهت بسیار در وقت محلول پاشی صرفه جویی میشود.

مخزن‌ها معمولاً از مواد مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده‌اند که شما با اطمینان از کیفیت آن به طور مداوم تا چندین سال، می توانید از مخزن سمپاش استفاده کنید، بدون آنکه نگران شکستگی و سوراخ شدن آن باشید.

شما عزیزان میتوانید با تنظیم نازل‌ها جهت پاشش سم را تغییر دهید، این ویژگی سبب سمپاشی دقیق‌تر و کارآمدتر می شود.

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر