نحوه قیمت گذاری میوه در تره بارها چگونه است؟

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: قیمت گذاری بر روی محصولات ارائه شده در بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بر اساس شاخص‌های کیفی انجام می‌شود.

نحوه قیمت گذاری میوه در تره بارها چگونه است؟

مهدی بختیاری‌زاده با تأکید بر اینکه قیمت‌گذاری در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بر اساس استانداردی است که برای هر محصول تعیین می‌شود، افزود: در نرخ‌نامه‌های سازمان علاوه بر اینکه نوع محصول و قیمت مصوب آن درج شده است؛ یکسری شاخص‌های کیفی برای این محصولات در نظر گرفته شده است که شامل مواردی همچون شکل ظاهری، وزن، سایز و ... است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: بهره‌برداران در میادین و بازارهای شهرداری تهران باید محصولات قابل عرضه را بر اساس این شاخص‌های تعیین شده در نرخ‌نامه مصوب سازمان مدیریت میادین، تهیه کنند. اگر محصولی با شاخص‌های کیفی تعیین شده فاصله داشته باشد، اجازه ورود به بازارها و میادین را ندارد.

وی بیان کرد: در برخی موارد که محصول قابل عرضه در میادین تره بار و بازارها فاصله کمی با شاخص‌های کیفی نرخ‌نامه داشته باشد، اصلاح قیمت انجام می‌شود.

بختیاری‌زاده در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه رویکرد فروش محصولات در بازارها و میادین میوه و تره بار به صورت دستچین است، شهروندان می‌توانند روی پالت میوه و سبزیجات را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر