آشپزخانه | قیمت هود | لوازم خانگی| بازار لوازم خانگی

آخرین قیمت هود در بازار / ارزان ترین و گران ترین هود چند؟

آیا می دانستید که چندین هود با وجود کاربرد یکسان تا به امروز ساخته و فروخته شده است؟ در گذشته یکی دو مدل هود وجود داشت که پیشرفت آنها با پیشرفت تکنولوژی متوقف نشد و هر روز طرح های مدرن و بهترین تولید می شد. هود توکار یا مخفی که طرحی جدید در بین هودهاست، به سبکی پرطرفدار در آشپزخانه دنیای امروزی تبدیل شده است.

آخرین قیمت هود در بازار / ارزان ترین و گران ترین هود چند؟

هود آشپزخانه یکی از تجهیزات اصلی و اساسی در آشپزخانه‌هاست که وظیفه جذب و دفع بخار و هوای بد حاصل از طبخ غذا را بر عهده دارد. هود آشپزخانه معمولا در بالای اجاق گاز یا محل طبخ نصب می‌شود و دارای یک موتور دمنده است تا هوا را جذب کند.

هود با دفع هوای گرم و مواد بویاز مضر به بهداشت داخل منزل، فضای آشپزخانه را تهویه و تمیز نگه می‌دارد. همچنین معمولا دارای گرمکنی است که بخار غذاها را هنگام خارج شدن از هود به کاملا خشک می‌کند تا مانع از ابر غذایی شود.

هود مخفی در کابینت مدرن نصب می‌شود تا کاملاً از چشم انسان پنهان شود. همچنین، هود مخفی یا توکار اغلب در آشپزخانه‌های کوچک یافت می‌شود زیرا باید در فضا صرفه جویی شود. اما به چه مدل هودهایی، هود مخفی کابینت گفته می‌شود؟

قیمت انواع هود آشپزخانه
برند مدل و مشخصات قیمت / تومان
اخوان  H-۲۰۶ سایز ۷۰
۳,۶۵۰,۰۰۰
اریکسان پارمیدا fl سایز ۷۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰
پرایم  HT۶۵۰ سایز ۷۰ ۲,۹۰۰,۰۰۰
داتیس فالکون سایز ۷۰ ۷,۵۹۲,۰۰۰
پالیما  T۱۲ سایز ۷۰ ۲,۹۰۰,۰۰۰
کن  آرتیما ۶ سایز ۸۰ ۸,۶۸۰,۰۰۰

هود مخفی یا توکار چیست؟

آیا می دانستید که چندین هود با وجود کاربرد یکسان تا به امروز ساخته و فروخته شده است؟ در گذشته یکی دو مدل هود وجود داشت که پیشرفت آنها با پیشرفت تکنولوژی متوقف نشد و هر روز طرح های مدرن و بهترین تولید می شد. هود توکار یا مخفی که طرحی جدید در بین هودهاست، به سبکی پرطرفدار در آشپزخانه دنیای امروزی تبدیل شده است. همانطور که از نامش پیداست این هود در کابینت پنهان خواهد شد.

هود مخفی یا توکار چیست؟

هود توکار تفاوت چندانی با سایر هودها در نوع فعالیت ندارد. تنها تفاوت این است که قابل مشاهده است یا نه. مواد تولید شده هود مخفی معمولاً تمام فولاد یا ترکیبی از شیشه و فولاد هستند. در این سری هود، صفحه نمایشی که سنسورها، کنترل‌ ها و چراغ‌ های هود را در خود جای می‌ دهد، اغلب از شیشه دوام بیشتری دارند.

مزایای هود توکار

    از آنجایی که هود مخفی در داخل کابینت قرار می گیرد و از دید پنهان می ماند، تا حدی به زیبایی یک آشپزخانه به خصوص کوچک کمک می کند و کابینت ها را به طور یکپارچه به هم متصل و یکپارچه می کند.

    استفاده از هود توکار در آشپزخانه های کوچک اهمیت بیشتری دارد، زیرا از شلوغ به نظر رسیدن آشپزخانه جلوگیری می کند. اما وقتی هود از دید پنهان می شود، آشپزخانه کوچک تمیزتر و بازتر به نظر می رسد.

    هود مخفی ارزان تر از سایر مدل های هود هستند زیرا در داخل کابینت ساخته شده اند.

معایب هود مخفی

هود مخفی نیز دارای ویژگی هایی می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد ذکر شده زیر اشاره مستقیم کرد:

    وجود محدودیت در ابعاد هود مخفی در کابینت

    کیفیت ساخت پایین تر

    عدم پوشش کامل اجاق گاز

    استفاده از کابینت سفارشی

معایب هود مخفی

همچنین انواع هود آشپزخانه توکار نیز دارای مدل‌ های مختلفی هستند که عبارت‌ انداز:

    هود زیرکابینتی

    هود مخفی

    هود کشویی توکار

هودهای مخفی یا توکار دارای مدل های مختلفی می باشند که نسبت به انواع و برند آن دارای قیمت های متغییری می باشند. اما به صورت کلی می توان گفت هود توکار دارای قیمت مناسب تری نسبت به هانواع دیگر مانند روکار می باشد. در صورتی که دارای بودجه محدود هستید و معایب این نوع هود برای شما اهمیت چندان بالایی ندارند، می توانید از این نوع هود خریداری کنید.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر