بیمه دات کام از بیلبوردهای "برات گرون تموم میشه" پرده برداشت!

بیمه دات کام از بیلبوردهای "برات گرون تموم میشه" پرده برداشت!

بیمه دات کام پس از حدود ۱۰ روز از بیلبورد «برات گرون تموم میشه» رسما از تبلیغات محیطی خود رونمایی کرد. بیمه‌دات‌کام با تمرکز بر لزوم مقایسه قیمت در میان شرکت‌های بیمه و همچنین مزیت رقابتی خرید اینترنتی نسبت به خرید سنتی، پیام اصلی خود را با عنوان «اگه مقایسه نکنی، برات گرون تموم میشه» رونمایی کرد.

این تبلیغات که در مدت تیزینگ، اکران گسترده‌ای در اتوبان‌ها و معابر پرتردد تهران داشت، اکنون مخاطبان را به استفاده از موتور جستجو و خرید بیمه به عنوان مقایسه پوشش‌ها، قیمت‌ها و ویژگی‌های شرکت‌های بیمه پیش از تهیه بیمه‌نامه دعوت می‌کند.

پیام کمپین؛ هزینه اضافی در صورت مقایسه نکردن بیمه‌ها

به گزارش تابناک، یکی از ویژگی‌های مورد توجه این کمپین، تلفیقی از یک پیام هشدار دهنده با ارائه یک راهکار سریع و ملموس است. در این کمپین مقایسه به عنوان راهکاری برای خرید بیمه به قیمت مناسب و با بهترین پوشش معرفی شده است.

پیام «اگه مقایسه نکنی، برات گرون تموم میشه» کاربران را تشویق می‌کند تا از روش‌های سنتی خرید بیمه فاصله بگیرند و از پلتفرم‌های آنلاین مثل بیمه‌دات‌کام برای مقایسه و انتخاب بهترین شرکت بیمه استفاده کنند.

بیلبورد-بیمه-دات-کام-2

بیلبورد بیمه دات کام در خیابان ملاصدرا

از تیزینگ به اوپنینگ؛ بازی با کنجکاوی مخاطب و پاسخ‌دهی مؤثر

در فاز تیزینگ، پیام هشداردهنده و مبهم «برات گرون تموم میشه» بدون اشاره مستقیم به محصول یا سرویس، به‌خوبی توانست کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد. این استراتژی در چند روز اخیر، توانست مخاطبان را به‌طور مؤثری درگیر کند.

 این پیام کوتاه و چالش‌برانگیز باعث شد تا کاربران در شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین، اینستاگرام و ایکس به گمانه‌زنی‌ درباره محتوای آن بپردازند و به دنبال کشف معنای پشت این پیام باشند. جالب اینکه در بین حدس و گمان‌های صورت گرفته، کاربران به برندها و محصولات مختلفی اشاره کردند. هرچند برخی منتقدان این کمپین، معتقدند پیام استفاده شده در بیلبورد تیزینگ بیش از حد مبهم بوده است.

طراحی بصری؛ سادگی و تأثیرگذاری در خدمت پیام‌رسانی

یکی از نکات کمپین بیمه‌دات‌کام، استفاده از طراحی بصری مینیمال و ساده است. رنگ بنفش که در طراحی بیلبوردها به کار رفته، با هویت بصری بیمه‌دات‌کام همخوانی دارد و به‌طور ناخودآگاه حس تمایز، قدرت و اهمیت موضوع را به مخاطب القا می‌کند.

همچنین، استفاده از فونت بزرگ و ساده به خوانایی سریع و بی‌دردسر پیام کمک کرده است. این انتخاب نشان می‌دهد که تیم مارکتینگ بیمه‌دات‌کام به وضوح و سادگی پیام اهمیت زیادی داده است. پیام با طراحی مینیمال به‌گونه‌ای تنظیم شده که حتی از فاصله‌های دور و در ترافیک سنگین به‌راحتی توسط رانندگان و عابران خوانده شود؛ رویکردی که به ثبت و ماندگاری بیشتر تبلیغ در ذهن مخاطب کمک می‌کند.

 

تأثیر کمپین بر تغییر رفتار مخاطبان

کمپین جدید بیمه‌دات‌کام نه‌تنها به دنبال افزایش آگاهی از برند است، بلکه سعی دارد نگرش مخاطبان سنتی در مورد خرید بیمه را تغییر دهد. خرید بیمه اغلب به‌عنوان فرایندی پیچیده و زمان‌بر در ذهن مردم شناخته می‌شود. بیمه‌دات‌کام در این کمپین بر سهولت و مزایای خرید آنلاین از طریق مقایسه تأکید کرده و آن را به‌عنوان راهکاری ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر برای انتخاب بیمه معرفی کرده است.

جذابیت های پرداخت حق بیمه

در این کمپین بیمه دات کام با ارائه سه روش پرداخت حق بیمه، کاربران را به تمدید به موقع بیمه ترغیب کرده است:

  1. قسطی بدون پیش پرداخت
  2. پرداخت نقدی آنلاین
  3. پرداخت اعتباری

بیلبورد-بیمه-دات-کام-3

این کمپین به‌خوبی به یک دغدغه مشترک میان بخش زیادی از جامعه؛ یعنی پیچیدگی خرید بیمه خودرو و عدم آگاهی از مقایسه بیمه های شخص ثالث اشاره کرده است. با این وجود برای ارزیابی بهتر و تصمیم‌گیری درباره تاثیرات این کمپین بر اهداف مدنظر مجموعه بیمه‌دات‌کام باید تا پایان این کمپین منتظر ماند. این کمپین تبلیغاتی از رسما از 7 مهرماه آغاز شده و پیش بینی میشود تا پایان مهرماه ادامه داشته باشد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر