رانندگان تاکسی بخوانند؛

این رانندگان تسهیلات دریافت می کنند / وام ۲۰۰ میلیونی با کارمزد ۸ درصد

رانندگان تاکسی، افرادی هستند که از خودروهای تاکسی برای انتقال مسافران در شهرها و مناطق مختلف استفاده می‌کنند.

این رانندگان تسهیلات دریافت می کنند / وام ۲۰۰ میلیونی با کارمزد ۸ درصد

رانندگان تاکسی، افرادی هستند که از خودروهای تاکسی برای انتقال مسافران در شهرها و مناطق مختلف استفاده می‌کنند. این حرفه در بسیاری از کشورها مورد نظارت و تنظیم قوانین مشخصی قرار دارد و رانندگان تاکسی معمولاً نیاز به مجوزها و مدارک خاصی دارند.

مدیر نوسازی ناوگان سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اختصاص وام ۲۰۰ میلیونی با کارمزد ۸ درصدی برای نوسازی ون‌های فرسوده خبر داد.

امین رهبر از ارایه تسهیلات ویژه برای نوسازی تاکسی‌های ون فرسوده خبر داد و گفت: با توجه به قیمت بالای ون‌های موجود و عدم امکان پرداخت آن برای تاکسیرانان، این تسهیلات به منظور نوسازی ون‌های فرسوده در دستور کار قرار دارد.

مدیر نوسازی ناوگان سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: برای جایگزینی ون‌های فرسوده خودروی «سمند سورن پلاس دوگانه سوز» در نظر گرفته شده است که مالکان ون‌های فرسوده برای این منظور می‌توانند از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۸ درصد و اقساط ۶۰ ماهه با سه ماه تنفس بهره‌مند شوند.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، وی افزود: تاکسیرانان دارای خودرو ون فرسوده می‌توانند با دریافت وام و اسقاط خودرو خود تا قبل از ارائه پیش فاکتور‌های جدید از سوی خودرو ساز با کمترین آورده نقدی ماشین خود را نوسازی کنند. تاکسیرانان متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۱ به اداره نوسازی سازمان مراجعه نمایند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • بهمن

    سلام.من راننده کامیون سنگینم.مدرک شغلی هم دارم.الان دوماهه مشکل مال جدی برام پیش امده پیش هر کس وناکسی و کمیته وبانک و فرمانداری و حتی نماینده استان و...رفتم .تواین مملکت خراب شده یکی به داد من نرسید.من فقط ۱۵۰ میلیون وام که ۳یا ۴ ساله بازپرداختش باشه خواستم اما انگار همه مردن.تمام این اگهی های وام بانکی هم همش دروغن.میلیاردی وام میدن به کله گندا ولی به من ادم عادی که میرسه کوفتم گیر نمیاد.لعنت به کسی که بی پشت و پناهه.لعنت به کسی که بی پوله

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر