موتور برق | موتور برقی | نیروگاه

این صنایع یک همت تسهیلات می گیرند / خبر خوش برای صنایع پیشتاز

مدیر عامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته گفت: این صندوق در زمینه ضمانت نامه‌ها که نیاز اصلی صنایع پیشرفته است اقدامات خوبی داشته است طوری که از ۱۰۰ ضمانتنامه در سال ۱۴۰۰ به ۳۰۰ ضمانتنامه در سال ۱۴۰۱ رسیده ایم و امسال هم بیش از هزار میلیارد به بنگاه‌ها ضمانتنامه‌های در زمینه خدمات اعتباری اعطا خواهیم کرد.

این صنایع یک همت تسهیلات می گیرند / خبر خوش برای صنایع پیشتاز

نیروگاه‌های برقی امکان تبدیل انرژی بهره‌وری از منابع مختلف مانند زغال‌سنگ، گاز، نفت، اتمی، باد، و آب را فراهم می‌کنند. این واحدها با استفاده از توربین‌ها و ژنراتورها، انرژی مکانیکی را به برق تبدیل می‌کنند. نیروگاه‌های برقی یک نقش اساسی در تأمین انرژی جهانی ایفا می‌کنند و به عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع تأمین برق برای مصارف خانگی، صنعتی، و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته وزارت صمت از اختصاص۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع پیشرفته خبر داد.

محسن نادری منش مدیر عامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته گفت: این صندوق در زمینه ضمانت نامه‌ها که نیاز اصلی صنایع پیشرفته است اقدامات خوبی داشته است طوری که از ۱۰۰ ضمانتنامه در سال ۱۴۰۰ به ۳۰۰ ضمانتنامه در سال ۱۴۰۱ رسیده ایم و امسال هم بیش از هزار میلیارد به بنگاه‌ها ضمانتنامه‌های در زمینه خدمات اعتباری اعطا خواهیم کرد.

او در خصوص شرایط حمایت صندوق از صنایع و تولیدکنندگان گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات در وهله نخست باید در زمینه صنایع پیشرفته فعال و از بخش خصوصی و تعاونی باشند. 

نادری منش گفت: متقاضیان به منظور دریافت خدمات، تسهیلات و ضمانت‌نامه می‌توانند به سامانه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته مراجعه و با بارگذاری مدارک ثبت نام کنند. 

او گفت: در ۷ ماه منتهی به مهر امسال، ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع پیشرفته اختصاص یافته که این میزان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب ۱۱۰ میلیارد و ۳۱۰ میلیارد تومان بوده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر