تیتر کوتاه گزارش می دهد؛

هشدار جدی بایدن به این افراد / خانه های خود را ترک کنید

جو بایدن،رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، از ساکنان ایالت فلوریدا خواستار هرچه سریعتر این اسالت را تخلیه کنند و اعلام کرد که جان آن‌ها در خطر است.

هشدار جدی بایدن به این افراد / خانه های خود را ترک کنید

طوفان قدرتمند میلتون با سرعتی بالا به‌سوی ساحل غربی ایالت فلوریدا در حرکت است و احتمالاً خسارات فاجعه‌باری به بار خواهد آورد. جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، ضمن هشدار به ساکنان این منطقه، از آنها خواسته است که هر چه سریع‌تر تخلیه کنند و تأکید کرده که خطر جانی وجود دارد.

فلوریدا-طوفان

هشدارهای بایدن درباره طوفان

بر اساس آخرین سخنرانی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در کاخ سفید: «این طوفان می‌تواند یکی از بدترین فاجعه‌های طبیعی در تاریخ اخیر فلوریدا باشد.» وی افزود: «این مسئله مرگ و زندگی است و باید جدی گرفته شود.» رئیس‌جمهور آمریکا از مردم خواست تا بدون اتلاف وقت منطقه را ترک کنند و با مقامات محلی همکاری کنند.

طوفان میلتون که به درجه ۵ ارتقا یافته است، بادهایی با سرعت ۲۷۰ کیلومتر در ساعت دارد و انتظار می‌رود تا عصر چهارشنبه به سواحل مرکزی و غربی فلوریدا برسد. مرکز ملی طوفان‌های آمریکا (NHC) نیز نسبت به احتمال تغییر شدت طوفان در حین حرکت آن از خلیج مکزیک شرقی هشدار داده است، اما تأکید کرده که طوفان همچنان بزرگ و خطرناک خواهد بود.

فلوریدا

آماده‌باش در فلوریدا

در پی نزدیک شدن این طوفان، رون دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا، در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که تقریباً تمامی منطقه شبه‌جزیره فلوریدا تحت هشدار یا دیده‌بانی طوفان قرار دارد. او همچنین به مردم توصیه کرد که به دستورات مقامات محلی توجه کرده و به نقاط امن‌تر پناه ببرند.

با افزایش خطر طوفان، پروازهای بیشتری از شهرهای مهم فلوریدا مانند تمپا، اورلاندو و فورت مایرز انجام شده است. بزرگراه‌ها به‌دلیل ترافیک سنگین و خروجی‌ها بسته شده و پمپ بنزین‌ها نیز با کمبود سوخت مواجه شده‌اند. همچنین برخی مناطق از طوفان هلن که دو هفته پیش این منطقه را درنوردید و خسارات گسترده‌ای به‌بار آورد، هنوز در حال بازیابی هستند.

فلوریدا

خسارات در مکزیک

در این میان، طوفان میلتون خساراتی جزئی نیز به ایالت یوکاتان در مکزیک وارد کرده است. طبق اطلاعیه مقامات محلی، این طوفان موجب تخریب تیرهای برق، درختان و تخریب برخی سازه‌های کوچک شده است. خوآکین دیاز، فرماندار یوکاتان، اعلام کرد که خوشبختانه هیچ گزارشی از تلفات جانی وجود ندارد و ارزیابی خسارات برای تعمیرات زیرساخت‌ها در حال انجام است.

تعویق سفرهای رئیس‌جمهور آمریکا

به‌دلیل تهدید طوفان میلتون، رئیس‌جمهور بایدن سفرهای برنامه‌ریزی‌شده خود به آلمان و آنگولا را به تعویق انداخته است تا نظارت مستقیم بر روند مدیریت بحران در فلوریدا داشته باشد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر